“God frokost”

Café Rÿpen/Bobbers
nr. 9 af 35 Restauranter i Ribe
Køkkener: Spansk
Anmeldt 27. januar 2017

God og velsmagende kyllingesalat og fiskefrikadeller. Hyggelig cafe og god atmosfære. Hurtig og venlig servering.

Tak, Soren Hedeby S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. september 2016

Jeg var inden ejerskiftet en fast kunde hos Rypen, men nu finder jeg betjeningen uprofessionel og jeg mangler følelsen af at være velkommen.

Desuden har jeg haft en episode hvor en dyppelse pludselig fik en meget kraftig løgsmag.. det ville blive undersøgt med producenten - smagen er dog stadig den samme med kraftig løgsmag. Den var en del af en af mine favorit retter hos Rypen, så det er super ærgerligt at retten ødelægges..

Beliggenheden og lokalet er skønt og meget hyggeligt.

Tak, Lykke T
Anmeldt 23. august 2016

Rypen har flere gange leveret mad til vores fester. Maden er utrolig lækker og frisk, fik også mange roser fra vores gæster.

Tak, Lotte S
Anmeldt 3. august 2016

Vi skulle til Jazz og havde derfor lidt travlt. Vi fortalte dette til den unge, venlige tjener, som hastigt fandt ud af hvor lang tid tilberedningen ville vare.
Vi satte os udenfor og efter kort tid kom hun venligt og fortalte om maden ville være der om 2 minutter og at vi dermed skulle have god tid til at nå til spillestedet.
Efter de 2 minutter, kom hun med rigtig gode og velsmagende Quesadillas med kylling og med nok den mest friske salat jeg længe har smagt på en cafe.
Selvom der var kunder nok, havde hun alligevel overskud til at på oprigtig vis spørge til om alt smagte. Det gjorde det. Men vi var især imponeret over at hun virkede mere tjeneuddannet og oprigtig interesse i kunderne end set på mange restauranter og cafeer. Hun virkede som om hun kunne lide sit job og tog det alvorligt.
Tak for en god oplevelse

3  Tak, Allan F
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

God brunch med godt brød, stempelkaffe ad libitum og alt hvad der høre til en rigtig brunch. Kommer igen. Fin servering og smil og hygge.

1  Tak, Thomas J

Rejsende, der kiggede på Café Rÿpen/Bobbers, kiggede også på

Har du været i Café Rÿpen/Bobbers? Fortæl om dine oplevelser!