“Lang ventetid og skuffende mad”
Anmeldelse af Jacob A

Jacob A
nr. 25 af 38 Restauranter i Ribe
Køkkener: Spisested

Der gik over 50 minutter før vi fik maden og da maden så endelig kom var det en kæmpe skuffelse.. utrolige kedelige salater, brændt og smagsløse burgere og dårligt stegt kød.
Utrolig flabet betjening af deres unge tjener, et sted som virkelig ikke kan anbefales!

Tak, Victor1292

Anmeldt 1. juni 2020

Har flere gange besøgt stedet, men nu efter genåbning må man sige at det er gået ned ad bakke. Vi bestilte gode’ ben og oksemørbrad. Benene var tørre og smagløse, og gad nok se den ko der har så stor og flad en mørbrad.
Fritterne var gode. Vi spurgte til ta’ selv salatbar som var med i prisen, men den var sløjfet så man kunne have et bare borde mere indendørs. Fik at vide at der ville være en salat med til retten, fair nok.
Vi fik en skive tomat, en skive agurk og en skive appelsin. Til mørbraden også en skive peber og et salatblad.
Bad om ketchup, men det glemte den unge mand og da vi bad om at betale sagde han “ja tak” og så gav han sig til at snakke med en kollega og nogle andre gæster og glemte total vores regning.
Vi bor i Ribe, men skal helt sikkert ikke spise der igen.
Ærgerligt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, M1576PPjohnp
Anmeldt 6. november 2019

Super centralt på domkirkepladsen
Gode bøffer og ben og generelt godt mad
Personalet er i højsæson er unge

Dato for besøg: april 2019
Tak, larsbundgaard2018
Anmeldt 15. september 2019

De har også udendørs servering på Torvet - og er der sol er det stedet at sidde. Vi fik et par burgere med OK ventetid - de var ganske OK - men så heller ikke bedre. Man kan ikke betale ved bordet - men skal gå indenfor bagefter. Kort accepteres.

Dato for besøg: september 2019
Tak, RoarMaagaard
Anmeldt 4. september 2019 fra mobile enheder

Sød og imødekommende servitrice der straks servicerede os.
Vi fik super lækker og mør oksemørbrad med bagt kartoffel til, samt salatbar.
God stemning og hyggeligt sted uden for meget larm.
Dog savnede vi at der blev spurgt ind til om vi manglede eller savnede noget. Vi blev heller ikke automatisk spurgt om vi kunne tænke os evt dessert eller kaffe. Hun havde nok at lave, men der var ikke fyldt op og der måtte kunne blive tid til at være opmærksom på gæsterne.

Dato for besøg: september 2019
Tak, beginiol

Rejsende, der kiggede på Jacob A, kiggede også på

Har du været i Jacob A? Fortæl om dine oplevelser!