“Var ikke noget specielt”
Anmeldelse af Jacob a

Jacob a
nr. 24 af 35 Restauranter i Ribe
Køkkener: Spisested
Anmeldt 3. august 2017

Bestilte stjerneskud, blevet noget skuffet, da det blev serveret.
Priserne lidt i overkanten, i forhold til det der serveres, kunne se at flere gæster sendte mad retur, eller ikke spiste det bestilte.

Tak, carljohan4
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 26. juli 2017 fra mobile enheder

Lang ventetid, noget af maden var ok, men man kan vel også dårlig ødelægge indbagte blæksprutteringe, til gengæld er det første gang jeg har fået en cæsarsalat uden dressingen og da jeg gør opmærksom på dette tilbyder de mig en chilidressing og sagde det var den de brugte? Jeg tager så en cremefraiche dressing fra salatbaren og tænker jeg må nøjes med det, da jeg så begynder at spise kan jeg så konstatere at salaten knaser på den ufede, uskyllet måde, der mistede jeg det sidste af min appetit, dog skal det siges at de i det mindste ikke krævede penge for min salat.

Tak, Michael S
Anmeldt 25. juli 2017

Søndag den 23 Juli vi blev betjent af den sødeste kvinde, dejligt humør og en service ud over det sædvanlige, vi bestilte Mullberry steak og Okse mørbrad som var tilberedt med bravurs. Jeg tror det var ejeren der kom ind senere, staks efter at han havde vasket hænder var han rundt og se om alt var iorden. Så det er restauranten man skal besøge når man er i Ribe og have gode bøffer til rimelige priser
Jørgen Sandgaard

Tak, Jørgen S
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg og min svigerfamilie besøgte denne restaurant. Og måtte vente ca 45 min på vores mad. Og det var bestemt ikke ventetiden værd. Vi bestilte nachos hvor dyppelsen var ca en spise ske af værd. Og næsten ingen nachos. Vi bestilte osse Club-sandwich baconen var næsten ikke stegt og der var næsten ingen fyld.
Også bestilte vi en burger hver der ikke var ketchup osv
Alt i alt en mega dårlig mad og service

Tak, Mikaela N
Anmeldt 29. maj 2017

Jeg besøgte restauranten en søndag til frokost, og sad udenfor i solen og spiste.
Rettelig fik jeg ikke så meget at spise, idet min burger var uspiselig.
Jeg bestilte en "Jacob’s Bearnaise Burger" og en lille fadøl.
Jeg måtte vente en halv time på min burger, men så var den til gengæld også total gennemstegt og branket.Tilbehøret var enkelt og kedelig.
Jeg klagede min nød til manageren, som ikke havde meget til overs for min beklagelser. Han kigge på min burger og forklarede at den var som den skulle være, for jeg skulle jo være klar over at det ikke var dansk mad.

Tak, geg2

Rejsende, der kiggede på Jacob a, kiggede også på

Har du været i Jacob a? Fortæl om dine oplevelser!