“God mad! ”

nr. 2 af 35 Restauranter i Ribe
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 18. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte quedens først om eftermiddagen, hvor vi bestilte 2 kager og varm kakao. Det var super godt, og det samme med betjeningen. Vi bestemte os for at komme igen dage efter for at få brunch.
Brunchen var god, og havde et fint udvalg. Desværre virkede tjenerne lidt irritabel og måske stresset? Hvilket ødelagde oplevelse lidt for os. Men ikke så meget vi ikke vil komme igen!

Tak, Birthe K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg besøgte stedet igår og omgivelserne var super fine og hyggelige, vi sad i gårdhaven.
Menukortet har dog ringe, der var ikke mange spændende ting at vælge imellem og det var meget cafeteria-agtigt.
Jeg synes menukortet skulle opgraderes lidt, gerne få retter, men så lidt hjemmelavede spændende retter, som passer til caféens stil.
Vi fik nachos med små kedelige kyllingetern i. Og sodavand nærmest uden brus.
Så de tre stjerner er kun pga omgivelserne, maden får kun 1.

Tak, LindaDahl
Anmeldt 11. juli 2017

Både inde som ude er der hyggeligt, og maden er god. Eneste minus er at der indenfor er meget trangt. Man kan få en følelse af, at dem der står i kø for betaling, nærmest læner sig op af bordet hvor man spiser.

1  Tak, Louise J
Anmeldt 23. maj 2017

Vi spiste brunch. Det smagte dejligt og der manglede absolut intet. Det kan anbefales til alle uanset om det er par eller voksne med børn.

1  Tak, lija1106j
Anmeldt 14. maj 2017

Frokost søndag, men det virkede som om de ikke var klar til at modtage gæster. Meget lang ventetid - også længere end oplyst ved bestilling. Vi havde bestilt 2 sandwich og 1 burger. Men da burgerne kom, manglede selve bøffen! Det tog lang tid at få det klaret og vi blev ikke tilbudt nogne form for kompensation. De unge tjenere løb hele tiden rundt og sagde 'beklager ventetiden'. Det er ikke specielt billigt, og maden er ikke specielt god. Toiletkapaciteten er alt for lille til så mange gæster.

Tak, A S H
MrFili5, Webredaktør hos Quedens Gaard Café og Krambod, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. maj 2017

Kære ASH. Vi er meget kede af at høre om din oplevelse igår. Igår var der det store tulipanoptog i Ribe og derfor rigtig mange mennesker - men det skal naturligvis ikke gå udover din madoplevelse. Hvis du kontakter mig på mail: soerenfrederik@gmail.com, så sørger jeg for at du får refunderet dit beløb for den burger. Jeg beklager endnu engang, men håber at du får lyst til at besøge Ribe og vores cafe en anden gang. Vh

Rejsende, der kiggede på Quedens Gaard Café og Krambod, kiggede også på

Har du været i Quedens Gaard Café og Krambod? Fortæl om dine oplevelser!