“Skønne kager”
Anmeldelse af Rådhus Conditoriet

Rådhus Conditoriet
nr. 21 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 21. juni 2017

Denne lille perle af et Conditori hvor man har mulighed for at købe dejlige kager og kaffe som kan nydes inde som ude.

Tak, sjfotodotdk
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17. maj 2017 fra mobile enheder

Et dejligt sted,vi var 4 venner på weekend tur... Servicen var i top..
Centralt beliggende.
Vi kommer gerne igen...

Tak, Hanne B
Anmeldt 21. april 2017

På anden dagen ved vores besøg i Ribe, skulle der igen frokost til, og det kom til at foregå hos Rådhus Conditoriet. God mad og god betjening.

Tak, BirgerHerning
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

De lækre kager fristede i konditoriet vindue. Friskpisket flødeskum og god marcipan og stort udvalg af kager.

Tak, Benedicte K
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte en morgenkomplet og blev bestemt ikke skuffede.
God sammenhæng mellem pris og kvalitet. Fint koncept med bagerforretning og morgenmadscafe.

Tak, j_rnn

Rejsende, der kiggede på Rådhus Conditoriet, kiggede også på

Har du været i Rådhus Conditoriet? Fortæl om dine oplevelser!