“Week-end-tur til Mandø.”
Anmeldelse af Mandø Kro Restaurant

Mandø Kro Restaurant
nr. 14 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 9. oktober 2016

Boede een nat på Mandø kro. Kom til øen med Mandø kros traktorbus. Det var en fin oplevelse. Øen er bestemt et besøg værd, hvis man er til natur og gåture. Traktorføreren fortalte om tidevand, planter og dyr - rigtig spændende. På kroen fik vi god mad og værelset var pænt og helt i orden. Dejlig week-end.

Tak, karenroed

Anmeldt 27. august 2016 fra mobile enheder

Lækker traktortur via vadehavet til Mandø. Start med lækker frokost buffet på kroen med egne specialiteter, bl.a. sild i whisky, sild i staut øl, Mandø sild og lamme pøller.
Rundtur på øen på gåben, Smuk kirke og fantastisk historie fortæller undervejs.
Var der i solskin, men tror også en dag med blæst kunne være en oplevelse

Tak, Hylde21
Anmeldt 27. august 2016 fra mobile enheder

Fantastiske værter, maden var super, betjeningen var i top og kroen rummer meget hyggelig!

Kommer i hvert fald igen.

Tak, Lotte H
Anmeldt 23. august 2016

Fin kro, med dejlig afslappet betjening. Udmærket dansk kromad til fornuftige priser. Portionerne var store og ingen af os kunne spise op :)

Tak, Mamse1
Anmeldt 10. august 2016

Ganske almindelig mad, intet overdådigt, men du bliver mæt. Mere end rigeligt, dog manglede osten. Godt at vi forud bestilte, ellers var der nok ikke plads.

Tak, Gertie L

Rejsende, der kiggede på Mandø Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Mandø Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!