“Du går ikke sulten derfra”
Anmeldelse af Mandø Kro Restaurant

Mandø Kro Restaurant
nr. 14 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 23. august 2016

Fin kro, med dejlig afslappet betjening. Udmærket dansk kromad til fornuftige priser. Portionerne var store og ingen af os kunne spise op :)

Tak, Mamse1

Anmeldt 10. august 2016

Ganske almindelig mad, intet overdådigt, men du bliver mæt. Mere end rigeligt, dog manglede osten. Godt at vi forud bestilte, ellers var der nok ikke plads.

Tak, Gertie L
Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Stedet emmer af ro. En traditionel kro med god traditionel mad til fornuftige priser. Meget venlig betjening. Har været på kroen flere gange og kommer igen!

Tak, Merete N
Anmeldt 9. juni 2015 fra mobile enheder

Vi indtog en dejlig frokost sammen med vennerne og godt der var bestilt i forvejen for ellers var der Nokken plads. Dejlig frokost hvor alt var frisk og veltilberedt og betjening venlig. Husk at besøge stedet når man er på øtur.

Tak, Karl W
Anmeldt 5. november 2014

Mandø kro ligger ved vejen, der går gennem Mandø. Der er en hyggelig stemning i de gamle lokaler. Der kan købes mad/billet til bussen samme sted. Der er retter fra vadehavet og lokale øl i restauranten. Fra vinduerne kan man følge med i fuglelivet på øen. Maden er velsmagende.

• Stemning
1  Tak, nipkin

Rejsende, der kiggede på Mandø Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Mandø Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!