“Traditionelt -men godt ”
Anmeldelse af Mandø Kro Restaurant

Mandø Kro Restaurant
nr. 14 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Stedet emmer af ro. En traditionel kro med god traditionel mad til fornuftige priser. Meget venlig betjening. Har været på kroen flere gange og kommer igen!

Tak, Merete N

Anmeldt 9. juni 2015 fra mobile enheder

Vi indtog en dejlig frokost sammen med vennerne og godt der var bestilt i forvejen for ellers var der Nokken plads. Dejlig frokost hvor alt var frisk og veltilberedt og betjening venlig. Husk at besøge stedet når man er på øtur.

Tak, Karl W
Anmeldt 5. november 2014

Mandø kro ligger ved vejen, der går gennem Mandø. Der er en hyggelig stemning i de gamle lokaler. Der kan købes mad/billet til bussen samme sted. Der er retter fra vadehavet og lokale øl i restauranten. Fra vinduerne kan man følge med i fuglelivet på øen. Maden er velsmagende.

• Stemning
1  Tak, nipkin
Anmeldt 15. september 2014

rigtig dejlig mad bare en skam at man ikke benytter de lokale råvarer, og især at man ikke serverer den lokale øl, kveller ville også være oplagt at bruge og at der ikke er lam på menuen er mystisk, men det vi fik smagte dejligt (sild og pålæg)

1  Tak, JetteSR
Anmeldt 12. juli 2014

Hele turen til Mandø var super lige fra vi ankom til Mandø kro og Traktorbusser og hele vejen over til Øen og ankomst til kroen.
hvor vi spiste frokost buffet med rigtigt super mad og betjening en dejligt oplevelse også en super tur tilbage til fastlandet.

• Stemning
1  Tak, Rikard L

Rejsende, der kiggede på Mandø Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Mandø Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!