“Take Away”

Restaurant Mongolian Barbeque
nr. 16 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 27. februar 2017

Vi bestilte take Away. Det var lækkert. Frisk og veltillavet. Store portioner. Maden var klar til aftalt tid og flink og hurtig betjening.

Tak, BS-Randers

Anmeldt 19. januar 2017

Vi har besøgt stedet en del gange med gode venner. Sidste gang i december 16. Vores venner havde fravalgt buffeten, som de mente var ikke så god som den plejer, de valgte retter fra menukortet, som viste sig at være både billigere og bedre.
Buffeten er rimelig med et godt udvalg af færdige retter og et rimeligt udvalg af tilbehør, som kan blive stegt som "mongolian BBC". Vi prøvede dette, men vores indhold på tallerknen incl. deres saucer, som vi ikke selv måtte dossere, blev faktisk branket på en alt for varm stegeplade, hvilket bevirkede at maden faktisk var både brændt på og smagen var faktisk ikke spiselig!
Selve betjeningen var foretaget af "nybegyndere" og personalet ved den "mongolian BCC" havde en meget negativ udstråling. Der var sure ansigter og ikke noget service, som f.eks. et enkelt verskod eller bare en antydning af et smil.
Der var kun en enkelt af personalet, som viste lidt kundevenlighed.

Vi kan ikke anbefale dette sted mere, til trods for at vi er kommer der gennem flere år. Servicen fra personalet og deres "mongolian BBC" er nu under det acceptable i forhold til prisen.

3  Tak, Morten C
Anmeldt 28. oktober 2016 fra mobile enheder

Når en restaurant er propfyldt hver aften er det fordi tingene er i orden. God ide at bestille bord hvis I er flere end to. Buffeten bliver fyldt op hele tiden. Her er noget for hele familien og ingen går sultne hjem.

1  Tak, Peter S
Anmeldt 18. oktober 2016

Det er helt klart mit favoritsted at spise i Ribe. Det er billigt, godt og du bliver ALTID mæt - ellers er det i hvert fald din egen skyld.

Der er lidt for alle smag og der er en fantastisk service.

De har mine varmeste anbefalinger

2  Tak, Lykke T
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Hver tirsdag om sommeren kører veteranbil entusiaster til Ribe og parkerer på engen Et flot skue. Mongolian Barbeque er lige i nærheden så der skulle vi spise. Dejlig atmosfære og yderst imødekommende personale. Vi fik buffet og kunne selv sammensætte vores menu udfra det store udvalg Alt i alt en god oplevelse

1  Tak, lene ø

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mongolian Barbeque, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mongolian Barbeque? Fortæl om dine oplevelser!