“Frokost i gårdhaven”
Anmeldelse af Postgaarden

Postgaarden
nr. 18 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 11. juni 2017 fra mobile enheder

En dejlig frokost på en skøn sommerdag i juni med gode naboer Vi fandt den hyggelige gårdhave ved Postgården i Ribe og nød' en dejlig frokost med specialøl og økologisk sodavand til. Venlig og hurtig betjening - trods travlhed.

Tak, Bente H
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14. april 2017

A-anmeldelse først - B-anmeldelse nederst:

A:
Supervenlig modtagelse. Lille hyggeligt værelse med himmelseng mod bygningens bagside. Rent og fint toilet/bad, som deles med to andre værelser. Bygningen ude som inde rummer masser af charme og præg af tidens tand med skæve gulve, synlige bjælker og ældre inventar. Morgenmaden var helt tilstrækkelig og kaffen velsmagende.
Værten meget venlig og imødekommende.

B:
Supervenlig modtagelse. Lille værelse - så lille, at det var svært at komme omkring i det for to mennesker. Madrassen alt for blød - fik ondt i ryggen i nattens løb. Deletoilet/bad med to andre værelser var ikke et godt valg - er ikke tilfredsstillende at skulle vente på flere andre, når man "skal". Bygningen er meget gammel - ikke egnet for gangbesværede - gulve på 1. salen så skæve, at man skal være opmærksom på ikke at miste balancen visse steder. Morgenmaden var tilstrækkelig og kaffen velsmagende, men det ville have været dejligt, hvis der i det mindste havde været en kande vand og måske lidt juice at drikke også. Værten meget venlig og imødekommende.

Giver 4 stjerner, fordi vi vælger "A" = den positive tilgang :)

Tak, VernerObel
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte 2 stk smørrebrød, og for 75.- kr pr stk forventer man ikke roastbeef og saltkød, pakket ud af plastik, og købt i Netto..Fik endda at vide, at hvis man ønskede at drikke "almindelig" øl, var man gået forkert...

Tak, Niels Ove G
Anmeldt 2. februar 2017

Min dejlige frokost smagte dejligt meget af PIK fordi jeg er en gammel mand så elsker jeg PIK. Du ved gamle mennersker elsker bare når der er en stor fed mamba i ens tunsalat

Tak, uffeskolekom
Anmeldt 17. december 2016

Dette er stedet, hvor man går hen, når man skal have en lille forfriskning under indkøbs- eller sightseeingturen. Her har de et rigt udvalg af drikkevarer, små lækre retter og altid venlig og imødekommende betjening. Den historiske bygning og den specielle udsmykning gør besøget rart og hyggeligt.

Tak, Torben H

Rejsende, der kiggede på Postgaarden, kiggede også på

Har du været i Postgaarden? Fortæl om dine oplevelser!