“Billigt fastfood som ungerne elsker. ”
Anmeldelse af Burger King

Burger King
nr. 27 af 35 Restauranter i Ribe
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Søde venlige servitricer som var utrolig serviceminded overfor børnene ift legetøj, kroner osv.
Fin lille"event" med at slå terninger for en præmie.
Maden var varm og tiden det tog inden vi fik den var passende.

Tak, Patrick H

Anmeldt 19. januar 2017

Vi besøgte Burger King i december, da vi var på vej retur fra tyskland. Da vi ikke har en Burger King i Esbjerg, så prøvede vi Burger King i Ribe og den levede helt op til forventningerne. maden og servicen var "som vi forventede" på Burger king ogvi var tilfredse med besøget.

1  Tak, Morten C
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

Fik det jeg betalte for som forventet. God kampangeburger med varme pommes. Der var rent og pænt og synes at alt var ok. Smilende personale

Tak, Hanne B
Anmeldt 28. november 2016 fra mobile enheder

:-)
Fin betjening
God burger
Fint sted
Super med kupontilbud på appen.
Desværre ikke megen soldaterrabat.
;-)

Tak, Jesper M
Anmeldt 2. september 2016 fra mobile enheder

Det er er nu for fjerde gang i glemmer de ting jeg bestiller jeg køre drive in men stadig tager penge for det..

Tak, Dan L

Rejsende, der kiggede på Burger King, kiggede også på

Har du været i Burger King? Fortæl om dine oplevelser!