“;-) Go burger”

:-)
Fin betjening
God burger
Fint sted
Super med kupontilbud på appen.
Desværre ikke megen soldaterrabat.
;-)

Tak, Jesper M
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 2. september 2016 fra mobile enheder

Det er er nu for fjerde gang i glemmer de ting jeg bestiller jeg køre drive in men stadig tager penge for det..

Tak, Dan L
Anmeldt 22. oktober 2015

Jeg har aldrig betalt så meget for at blive så skuffet og stadig være så sulten, de portioner de kalder XXL er til børn der er ekstra sultende og ikke til voksende

Tak, neumes
Anmeldt 28. juli 2015

Er ikke blevet skuffet her endnu, maden er altid frisklavet og smager godt, personalet venligt og serverer bestillingen ved bordet.

Tak, Bo K
Anmeldt 10. juni 2015

Nu er vi 2 gange kommet hjem med en bestilling fra Burgerking, hvor kvitteringen ikke stemmer overens med indholdet i den pose mad vi fik udleveret. Kørte ikke tilbage, da det var en lang tur. for fremtiden kigger vi i posen, før vi forlader stedet

1  Tak, nipkin

Rejsende, der kiggede på Burger King, kiggede også på

Har du været i Burger King? Fortæl om dine oplevelser!