“en smuk oplevelse”

nr. 4 af 35 Restauranter i Ribe
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. september 2017

Weiss stue i Ribe er et usædvanligt smukt sted. Det er en af Danamrks ældste kroer med et interieur fra 16-1700 tallen. maden er traditionel som det bør være i et sådan hus. der er gadeservering ud til domkirketorvet og gårdservering i den dejlige gårdhave,
man kan overnatte ovenpå

Tak, planker1949

Anmeldt 28. august 2017 fra mobile enheder

Smukke gamle lokaler med original udsmykning. God og rigelig frokost anretning. Venligt personale. Fin udeservering med sol.

Tak, Abelone5
Anmeldt 14. august 2017

Weis stue tilbyder god veltilberedt mad, som bliver serveret i et autentisk miljø, nemlig i en af Ribes ældste huse i gågaden, lige ved torvet.
Jeg fik serveret stegt mørbradbøffer med fritter, bearnaise og friteret champignon, let salat, grillet tomat og ærter. Det smagte rigtig lækkert, og blev meget mæt. Kulissen i den gamle ribebygning er yderst hyggelig, med knirkende gulve og skrå vægge. Venlig betjening og ventetiden på maden var passende.

1  Tak, Moeller67
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Jeg havde fornøjelsen sammen med min familie igår at besøge Weis stue. Selvom vi kun var 4 mennesker, blev vi vist ind i en stue, med et bord til 6, der sad vi så i fred og havde et privat middagsselskab i den autentiske stue, som ledte tankerne tilbage til 1800-tallet.
Tjeneren var opmærksom og meget sikker i sit menukort, da der blev spurgt ind til dette ift. Allergener.
Maden var i topklasse, bøffen stegt til perfektion, ligesom wienersnitzlen. Til forret bestilte en af os kartoffelsuppe, og denne er anbefalingsværdi, Lækker og cremet som sådan en bør være.
Desuden gjorde tjeneren os opmærksomme på den vægter runde der var en halv time senere.
Alt i alt en oplevelse i særklasse og stærkt anbefalingsværdigt

Tak, Marie-Louise J
Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Vi fik en udsøgt venlig, opmærksom og høflig betjening. Vi valgte den sammensatte treretters menu og det hele smagte fantastisk. Der blev som det første sat en kande isvand på bordet, hvilket man nogle steder skal betale for, men her er det en del af servicen/gratis. Priserne er meget rimelige og smagsoplevelsen i top.

Tak, Marianne S

Rejsende, der kiggede på Weis Stue Restaurant, kiggede også på

Har du været i Weis Stue Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!