“Maden var lækker, men betjeningen”
Anmeldelse af Restaurant Dagmar

Restaurant Dagmar
nr. 16 af 36 Restauranter i Ribe
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Maden var lækker, men betjeningen både og. Tænker, en af tjenerne, han er træt af sit arbejde.... hyggelige omgivelser, manglede dog lidt lys på bordene, da mørket faldt på.

Tak, dortekj

Anmeldt 9. august 2020

Man ved det godt. Når man sætter sig ved brodet på Dagmar, så koster det lidt mere end ved naboen. En gang imellem må man jo godt gøre lidt godt for sig selv tænker man, og hvis du betaler kr. 167 for fish and chips og det samme for en burger, så får du nok også lidt ekstra på kvalitet og smag. Glem det siger jeg bare. Fisken var knap synlig i den kage af fedtmættet dej den var bagt ind i. To små stykker fik man, lagt oven på slatne pomfritter fra frost og af billigste kvalitet. Burgeren var tør kedelig og nåede ikke op på standarden for en hvilken som helt tilfældig grillbar. Nå ja og så selvfølgelig kr. 40,- for en danskvand. Opsummeret altså kr. 561,- for den rene elendighed, som kvalitetsmæssigt havde været betydelig bedre på den lokale grillbar og til 1/3 af prisen.Man må godt være dyr, men så må gæsterne også kunne forvente lidt ekstra. Kvaliteten af den mad vi fik kan man godt nok ikke være bekendt. Jeg tror faktisk ikke vi har oplevet noget lignende. DONT GO THERE.

Tak, JesperE91
Anmeldt 3. august 2020

Vi var tre voksne, der besøgte stedet som del af en pakke med hotelophold. Anmeldelsen handler derfor om alle tre besøg på stedet.
Maden var frisk og sommerlig. Gode råvarer og sans for detaljen i serveringerne. Betjeningen var meget venlig og tilstedeværende.
Som nævnt havde vi betalt for restaurantbesøgene som del af en pakke. Skulle vi have haft tegnebogen frem ville besøget have været (for) dyrt.

Tak, Christensen Sve... C
Anmeldt 29. juli 2020

Vi ankom til en overfyldt fortovsrestaurant, men fik et bord. Vi bestilte 4xStjerneskud, 1 flaske vin samt en Brown Ale. Stjerneskuddet var helt ok, men ikke i overstørrelse, for når brødet under fiskefileterne og rejerne, blev taget væk, blev ligesom toppen taget væk. Tjernerne var hel ok. Ialt 1100 kr.

Tak, Scanshow
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Betjeningen var fin på trods af personalemangel. Maden derimod meget kedelig. Bestilte pastaret, som på ingen måder levede op til beskrivelsen.

Tak, 337susanne

Rejsende, der kiggede på Restaurant Dagmar, kiggede også på

Har du været i Restaurant Dagmar? Fortæl om dine oplevelser!