Anmeldt d. 8. august 2017 fra mobile enheder

Da vi har to små børn, ville vi prøve camping for første gang. Det er bestemt ikke sidste gang.

Vi havde lånt en campingvogn af familien og booket en komfort plads på ribe camping.

Check in gik nemt og vi fik rigeligt med information fra personalet, da vi jo ikke rigtigt havde prøvet det før.

Folk var generelt meget venlige til at hjælpe med at få skubbet vognen på plads.
Det er åbenbart en "campingting" at man hjælper hinanden. Super fedt.

Jeg kan ikke sætte en finger på noget negativt, alt var fint og rent.

Alt i alt en super ferie. Ribe er en dejlig by, hvor man nemt kan bruge et par dage med at gå rundt og se på gamle bygninger osv.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Rune G
Ribe C, Chef  hos Ribe Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. september 2017

Tak for jeres anmeldelse af pladsen.
Håber I har nydt jeres ophold her.

Mvh Anne, Ribe Camping

Anmeldt d. 3. august 2017

Dejlig plads, god beliggenhed i forhold til Ribe by, gå og cykelafstand.
Flotte nye servicebygninger, men den gamle servicebygning burde renoveres, så den kom på niveau med de nyere bygninger.
Standarden og rengøringen af den gamle servicebygning trækker lidt ned i karaktererne.
Pladsgebyret er dog i overkanten.

Værelsestip: Skal ikke vælge pladser i nærheden af den gamle servicebygning.
  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, carljohan4
Anmeldt d. 26. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggelig campingsplads med pool . Der er 2 legepladser en for de mindste og en hvor der er en stor hoppepude . Toiletf og køkken faciliteter er super gode og rent. Der er angementer for børn og voksne . Pladsen ligger i kort afstand til Ribe by .

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Christina H
Anmeldt d. 26. juli 2017 fra mobile enheder

Dejlig plads. God beliggenhed. Søde personaler. Men men men. Her er et meget højt støj niveau, ikke mindst på komfort pladserne, hvor der køre biler forbi fra kl 7 til 22. Ellers er det et rigtigt dejligt sted der bestemt kan anbefales.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Pernilleogfrank
Anmeldt d. 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi så kun en brøkdel af campingpladsen, men et dejligt og rent sted. Vil helt klart anbefale dette sted. Fantastisk personale og magen til hjælpsomhed. Meget børnevenlig med mange muligheder.
En campingplads vi vil komme på igen.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Palle M