bubbi2014
Sønderborg, Danmark

Fantastisk sted, kommer der meget gerne igen

Anmeldelse af Hotel Dagmar
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. apr. 2024
Første gang på dette hotel, meget fin og hjælpsom i receptionen meget imødekommende, så kunne dagen kun blive god, efter en tur rundt i denne smukke by, vente vi tilbage til hotellet, vi fik en 4 rettes middag med vine der passede dertil, endnu en god oplevelse, god servering med smil på læben, værelserne var blevet opgraderet uden beregning, gode senge og pænt værelse, så skulle vi til morgenmad, så var der igen intet at klage over, kommer der meget gerne igen😄😄😄😄🇩🇰🇩🇰👍
Dato for ophold: april 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
0.1 km fra Hotel Dagmar
Restaurant
Vis flere hoteller i Ribe
Anmeldt d. 2. april 2024

Har været i Ribe på påskeferie.

Havde booket et Lys i mørket ophold, som vi også havde givet min far og hans kone i fødselsdags/julegave.

Vi havde booket værelser i Vagthuset. Det var fine moderne værelser med skrå vægge, men savnede en kommode til tøj og ting som de godt ku sætte ind istedet for en lille smal reolting. Hader at rode rundt i en kuffert.

Vi havde 2 fine nætter, men Domkirkes klokker dinger hver halve time, også om natten. Dog ikke noget vi bemærket de 2 forrige gange vi var i Ribe.

Der var en fin 3 retters menu incl øl, vin, saft eller sodavand med i opholdet første aften, og det var bedre end ventet.

Vi havde primært en super sød og meget serviceminded tjener, tror hun hed Josefine:)

Min far og jeg fik et par gode møre stykker kød, mener der blev sagt Culottesteg. Min mand og min papmor fik seje stykker som også var lidt blodige, det var ikke godt :(

Og at stege majs sammen med champions er en dårlig kombi, de majs ser ikke specielt appetitlige ud. Der ku man finde mange andre lækre grøntsager at sætte til champions.

Under middagen kikkede en vægter lige ind, og fortalte om Ribes historie. Det var fantastisk. Der var guided tour kl.20, men til sommer er der også kl.22 så man bedre kan nå det

Men virkelig lækker forret af laks og en god dessert.

Vi havde booket en nat til sønnen, og det var et super fint værelse i hovedbygningen ind mod gården. Der var 3/4 seng og fint lille badeværelse og en lille garderobe til tøjet.

Morgenmads buffen var okay fin.

Nu overgik vi til sommertid, og grundet et usynligt handicap fik vi lov til at tjekke ud lidt senere, hvilket var super god service.

Dagmar har lige rundt om hjørnet en aflåst parkerings gård som kan reserveres for 100 kr pr dag. Det var fint, hvis ellers andre ku finde ud af at parkere ordentligt og ikke parkere på de hvide linjer, men midt i båsen. Det er selvfølgelig ikke noget hotellet har ansvar for.

Vores søn der ankom lørdag eftermiddag fandt en fin gratis plads lige bag Sct Cathrinæe Kirken få minutter derfra.

Nu er det anden gang vi prøver at overnatte på Danmarks ældste hotel, og det har en super god central beliggenhed lige i centrum og ved start af gågaden.

Dato for ophold: april 2024
Tak, HSloth
Anmeldt d. 1. oktober 2023 fra mobile enheder

Hotel Dagmar ligger fantastisk midt på domkirkepladsen i smukke, historiske Ribe. Vores værelse i annekset var fint, men ikke prangende til prisen. Morgenmaden er i bedste fald middelmådig og det samme gælder lokalet, hvor vi indtog den.

Værelsestip: Bestil en taxi god tid, hvis du har brug for sådan en til/fra hotellet
Dato for ophold: oktober 2023
Tak, FamBRL
Anmeldt d. 14. juli 2023

Det er et supercharmerende hotel, hvor gulvene og væggene er skæve, hvor man ligger lidt skævt i de dejlige senge. Det ligger helt centralt i det dejlige Ribe. Danmarks ældste hotel, det skal man bare prøve.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Writers_dk
Anmeldt d. 6. juli 2023 fra mobile enheder

"Dejlig ferie i charmerende hotel med perfekt placering."
Det historiske hotel var meget charmerende med de skrå gulve, gammel udsmykning og lækker morgenmad. Personalet var meget venligt og imødekommende. Vi havde et dejligt værelse mod baggården. Sengene var fine, og badeværelset var godt. Rengøringen var i orden. Der var stille og roligt.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Henning T
Anmeldt d. 12. maj 2023

Vi havde et "SpotDeal" ophold på Hotel Dagmar med en 4 retters menu og tilpasset vinmenu.
Meget venlig modtagelse i receptionen. Værelset pænt og rimelige gode senge, men dynen var meget tung.
Aftenmenuen var veltillavet og smagte godt med de tilhørende spændende vine.
Morgenmadsbufetten var på det jævne. Der blev ikke suppleret hurtigt nok op i tømte kurve, ligesom det kneb med afrydningen of bordene, så nye nye gæster kunne få plads.

Dato for ophold: maj 2023
Tak, werner42