Familien BL
Rungsted, Danmark

Super placering - ellers på det jævne

Anmeldelse af Hotel Dagmar
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. okt. 2023fra mobile enheder
Hotel Dagmar ligger fantastisk midt på domkirkepladsen i smukke, historiske Ribe. Vores værelse i annekset var fint, men ikke prangende til prisen. Morgenmaden er i bedste fald middelmådig og det samme gælder lokalet, hvor vi indtog den.
Dato for ophold: oktober 2023
Værelsestip: Bestil en taxi god tid, hvis du har brug for sådan en til/fra hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
Restaurant
  • Booking.com
Vis flere hoteller i Ribe
Anmeldt d. 14. juli 2023

Det er et supercharmerende hotel, hvor gulvene og væggene er skæve, hvor man ligger lidt skævt i de dejlige senge. Det ligger helt centralt i det dejlige Ribe. Danmarks ældste hotel, det skal man bare prøve.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Writers_dk
Anmeldt d. 6. juli 2023 fra mobile enheder

"Dejlig ferie i charmerende hotel med perfekt placering."
Det historiske hotel var meget charmerende med de skrå gulve, gammel udsmykning og lækker morgenmad. Personalet var meget venligt og imødekommende. Vi havde et dejligt værelse mod baggården. Sengene var fine, og badeværelset var godt. Rengøringen var i orden. Der var stille og roligt.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Henning T
Anmeldt d. 12. maj 2023

Vi havde et "SpotDeal" ophold på Hotel Dagmar med en 4 retters menu og tilpasset vinmenu.
Meget venlig modtagelse i receptionen. Værelset pænt og rimelige gode senge, men dynen var meget tung.
Aftenmenuen var veltillavet og smagte godt med de tilhørende spændende vine.
Morgenmadsbufetten var på det jævne. Der blev ikke suppleret hurtigt nok op i tømte kurve, ligesom det kneb med afrydningen of bordene, så nye nye gæster kunne få plads.

Dato for ophold: maj 2023
Tak, werner42
Anmeldt d. 5. maj 2023

Gammelt hyggeligt hotel med god service.
Værelserne ret små, men godt indrettet, der er det der skal være. Tv med næsten alle kanaler. Sengen udmærket.
I det store hele et hyggeligt ophold.
Der er "skæve" gulve og trapper, så det kan godt se lidt sjovt ud med møbleringen.
Der er også automat med kaffe, the mm til fri afbenyttelse.

Dato for ophold: april 2023
Tak, Jens J
Anmeldt d. 22. marts 2023

Kære Hotel Dagmar
En meget gammel dame med skæve ben og krum ryg. Dine vægge er skæve og sammenfaldne, dine lofter og gulve er skæve og med fald som et stærkt åløb. Men du har en stærk charme, og dit personale er imøde kommende, venlige og passer godt på dig. Jeg er sikker på at fruen og jeg kommer igen.
Med kærlig hilsen
Charlotte og Flemming værelse 202