werner8700
Horsens, Danmark

Godt ophold på historisk hotel

Anmeldelse af Hotel Dagmar
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. maj 2023
Vi havde et "SpotDeal" ophold på Hotel Dagmar med en 4 retters menu og tilpasset vinmenu.
Meget venlig modtagelse i receptionen. Værelset pænt og rimelige gode senge, men dynen var meget tung.
Aftenmenuen var veltillavet og smagte godt med de tilhørende spændende vine.
Morgenmadsbufetten var på det jævne. Der blev ikke suppleret hurtigt nok op i tømte kurve, ligesom det kneb med afrydningen of bordene, så nye nye gæster kunne få plads.
Dato for ophold: maj 2023
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
0.1 km fra Hotel Dagmar
Restaurant
Vis flere hoteller i Ribe
Anmeldt d. 5. maj 2023

Gammelt hyggeligt hotel med god service.
Værelserne ret små, men godt indrettet, der er det der skal være. Tv med næsten alle kanaler. Sengen udmærket.
I det store hele et hyggeligt ophold.
Der er "skæve" gulve og trapper, så det kan godt se lidt sjovt ud med møbleringen.
Der er også automat med kaffe, the mm til fri afbenyttelse.

Dato for ophold: april 2023
Tak, Jens J
Anmeldt d. 22. marts 2023

Kære Hotel Dagmar
En meget gammel dame med skæve ben og krum ryg. Dine vægge er skæve og sammenfaldne, dine lofter og gulve er skæve og med fald som et stærkt åløb. Men du har en stærk charme, og dit personale er imøde kommende, venlige og passer godt på dig. Jeg er sikker på at fruen og jeg kommer igen.
Med kærlig hilsen
Charlotte og Flemming værelse 202

Dato for ophold: marts 2023
Tak, mulligan4140
Anmeldt d. 19. marts 2023 fra mobile enheder

Hotellet har meget charme. Vægge og gulve er skæve, men det er meget hyggeligt. Der er fine gamle møbler, en gammel telefon, vægmalerier, kakler og meget andet at se på.

Morgenmaden er dog lidt kedelig.
Der er et fint standart udvalg af pålæg og brød.

Dato for ophold: marts 2023
Tak, Anne Mette E
Anmeldt d. 19. februar 2023 fra mobile enheder

Tre dages forkælelse. I særdeleshed lørdag aften, hvor der var gourmet med vinemenu på tapetet.
Hotel Dagmar er et charmerende “indendørs bakkelandskab”, for de gamle gulve er ikke længere så jævne som da de blev lagt. Det er en fornøjelse at se de skæve vinkler overalt i den flere hundrede år gamle bygning.
Overnatningen var fin og betjeningen uformel og meget venlig.
Lørdag aften da vi sad og spiste kammuslinger som er en del af gourmetmenuen, kom vægteren ind og sang sin aftensang for os. Han fortalte også om vægterens funktion i byen. Det var et interessant indslag, som desværre blev ignoreret af tjenerne, der fortsatte ufortrødent med at samle tallerkener ind og servere for gæsterne. Det ville have været bedre, hvis de enten havde bedt vægteren om at blive væk, eller også at respektere vægteren i de ti minutter han var i lokalet.

Dato for ophold: februar 2023
Tak, kaffesmagerdejligt
Anmeldt d. 12. september 2022

Vi boede ikke på hotellet, men spiste på restauranten. Super dejlig mad, og en fantastisk betjening. Mens vi sad der kom en vægter ind og fortalte om vægterne og sluttede af med en sang, bare så hyggeligt. Et besøg værd. Ikke billig men pengene værd.

Dato for ophold: september 2022
Tak, lottew582