Flemming
Slagelse, Danmark

Hvis din kuffert har hjul, så træk bremsen, den løber fra dig i gangene.

Anmeldelse af Hotel Dagmar
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 22. mar. 2023
Kære Hotel Dagmar
En meget gammel dame med skæve ben og krum ryg. Dine vægge er skæve og sammenfaldne, dine lofter og gulve er skæve og med fald som et stærkt åløb. Men du har en stærk charme, og dit personale er imøde kommende, venlige og passer godt på dig. Jeg er sikker på at fruen og jeg kommer igen.
Med kærlig hilsen
Charlotte og Flemming værelse 202
Dato for ophold: marts 2023
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
    550 kr.
    670 kr.
0.2 km fra Hotel Dagmar
Vis flere hoteller i Ribe
Anmeldt d. 19. marts 2023 fra mobile enheder

Hotellet har meget charme. Vægge og gulve er skæve, men det er meget hyggeligt. Der er fine gamle møbler, en gammel telefon, vægmalerier, kakler og meget andet at se på.

Morgenmaden er dog lidt kedelig.
Der er et fint standart udvalg af pålæg og brød.

Dato for ophold: marts 2023
Tak, Anne Mette E
Anmeldt d. 19. februar 2023 fra mobile enheder

Tre dages forkælelse. I særdeleshed lørdag aften, hvor der var gourmet med vinemenu på tapetet.
Hotel Dagmar er et charmerende “indendørs bakkelandskab”, for de gamle gulve er ikke længere så jævne som da de blev lagt. Det er en fornøjelse at se de skæve vinkler overalt i den flere hundrede år gamle bygning.
Overnatningen var fin og betjeningen uformel og meget venlig.
Lørdag aften da vi sad og spiste kammuslinger som er en del af gourmetmenuen, kom vægteren ind og sang sin aftensang for os. Han fortalte også om vægterens funktion i byen. Det var et interessant indslag, som desværre blev ignoreret af tjenerne, der fortsatte ufortrødent med at samle tallerkener ind og servere for gæsterne. Det ville have været bedre, hvis de enten havde bedt vægteren om at blive væk, eller også at respektere vægteren i de ti minutter han var i lokalet.

Dato for ophold: februar 2023
Tak, kaffesmagerdejligt
Anmeldt d. 12. september 2022

Vi boede ikke på hotellet, men spiste på restauranten. Super dejlig mad, og en fantastisk betjening. Mens vi sad der kom en vægter ind og fortalte om vægterne og sluttede af med en sang, bare så hyggeligt. Et besøg værd. Ikke billig men pengene værd.

Dato for ophold: september 2022
Tak, lottew582
Anmeldt d. 29. august 2022

Denne gang prøvede vi vagthuset som ligger lidt fra Hotel Dagmar. Dejligt renoveret værelse med eget bad.
Morgenmaden blev indtaget på Hotel Dagmar, hvilket ikke er noget problem med den lille tur over torvet i morgentimerne
Dejlig, venlig og imødekommende personale
Kan klart anbefales - og vi kommer igen 😍

Dato for ophold: august 2022
Tak, Merethe9740
Anmeldt d. 8. juli 2022 fra mobile enheder

Har netop checket ud fra Hotel Dagmar efter et dejligt ophold. Fantastisk smukt og historisk hotel. God beliggenhed og et utroligt sødt, smilende og hjælpsomt personale. ♥️
Vi kommer meget gerne igen. 😍

Dato for ophold: juli 2022
Tak, annejL1411ZS