Anmeldt d. 5. oktober 2020

Vores besøg på hotellet 24./25. september blev ødelagt af en kok, der brugte os som forsøgskaniner.
En soyamarineret laks smager ikke af laks, en svinemørbrad skal ikke indpakkes i en dej fyldt med fedt, ostetallerkenen døbte vi vægterens dårlige øje, desserten var et stykke kage med en klat is.
Vinen var god, men den var heller ikke kokkens valg
Der er heldigvis andre spisesteder i Ribe

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, Fearless44963848020
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Havde booked en overnatning direkte hos hotellet MED værelsesopgradering som kostede kr 350. Fik vær 123 som lå langt væk hen ad lange gange med bulede gulvtæpper. Så det var bestemt ikke pengene værd.
Som andre skriver total ikke eksisterende service på hotellet.
Eneste plus er beliggenhed.
Den lune lørdag aften forsøgte vi og en iøvrigt total fyldt udeserveringsplads på Torvet, at købe i vores tilfælde yderligere en fl vin, men der blev konsekvent lukket for al yderligere servering kl 22. Personalet bestod af et par totalt uengagerede unge mennesker som begyndte at tælle op i udebaren allerede kl 21.
Vi fik dog at vide at vi var velkommen til at blive siddende i sommernatten frem for at gå op på værelset.
Så husk selv at medbringe drikkevarer, da hverken bar er åben ude eller inde eft kl 22 en lørdag aften.
Servicen var langt under standard, ved godt at pris/kvalitet hænger sammen, men alligevel ØV ophold.

Tak, BirteP7130
Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed i historiske rammer. Lidt nedslidt hotel. Maden var rigtig god. Betalingsterminalen virkede ikke, men vi fik betalt. Dejligt ophold med 3 overnatninger.
Venlig betjening. Vi havde værelse væk fra torvet, men det rigtig godt, da solen ikke stod direkte ind på værelset.

Tak, FinnFrandsen
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Sørgeligt for byen at et vartegn som Dagmar drives så elendigt.

Værelser:
Totalt nedslidte med ældgamle beskidte bulende tæpper på gulvet, det er ikke engang en kaffemaskine på værelset.

Sengene er plus 20 år gamle og sådan fortsætter det.

Morgenmad:
Få produkter på buffeten, som sjældent fyldes op. Produkterne er det billigste af det billige.

Service: den er nem, for det er ingen.

Stikord: nedslidt, nusset, beskidt.

Kommer aldrig igen.

Tak, thorben222
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en gourmet oplevelse hvor de 5 retter var - tjaaah billedlig talt - Kejserens nye klæder- ud over at retterne var små så var “hovedattraktioner i maden” det billigste kød man kan anvende tilberedt så tørt og udpint som aldrig før smagt. Lad den type kød fortsætte med at blive brugt som saltkød til smørrebrødet Dyrelægens natmad, dertil egner det sig. Heldigvis var vinene rigtig gode og tjeneren super dygtig og det hjælper på sådan en oplevelse som var alt for dyrt if til det vi fik og mæt efter 5 retter var der ingen af os der blev☹️

1  Tak, 100.820