Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Sørgeligt for byen at et vartegn som Dagmar drives så elendigt.

Værelser:
Totalt nedslidte med ældgamle beskidte bulende tæpper på gulvet, det er ikke engang en kaffemaskine på værelset.

Sengene er plus 20 år gamle og sådan fortsætter det.

Morgenmad:
Få produkter på buffeten, som sjældent fyldes op. Produkterne er det billigste af det billige.

Service: den er nem, for det er ingen.

Stikord: nedslidt, nusset, beskidt.

Kommer aldrig igen.

Tak, thorben222
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde en gourmet oplevelse hvor de 5 retter var - tjaaah billedlig talt - Kejserens nye klæder- ud over at retterne var små så var “hovedattraktioner i maden” det billigste kød man kan anvende tilberedt så tørt og udpint som aldrig før smagt. Lad den type kød fortsætte med at blive brugt som saltkød til smørrebrødet Dyrelægens natmad, dertil egner det sig. Heldigvis var vinene rigtig gode og tjeneren super dygtig og det hjælper på sådan en oplevelse som var alt for dyrt if til det vi fik og mæt efter 5 retter var der ingen af os der blev☹️

1  Tak, 100.820
Anmeldt d. 6. august 2020

Vi fik et stjerneskud, men jeg vi har sjældent set så lille et af slagsen. Der var kun en enkelt stegt fiskefilet på brødet, og vi blev slet ikke mætte. Vi spiste udenfor, og det var fint, men madenikke noget særligt.

Tak, ullaahma
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn oplevelse! Dejlig velkomst og hurtig, venlig og kompetent betjening. Vi fik særdeles lækker mad. Store portioner til helt rimelig pris. Skønt at sidde på torvet tæt ved kirken.
Vi spiste bl.a. kartoffelmad, hvilket var en ganske stor anretning. Med rygeost dog ikke så børnevenlig. En enkelt portion pomfritter var perfekt. Og endelig en salat med konfiteret and var også avanceret og vellykket.
Ved andre borde blev vi fristet af fx tapas- og omelet-serveringer.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, SimonSerbian
Anmeldt d. 22. juli 2020

Efter bytur trængte vi til aftensmad. Valget faldt på Hotel Dagmar på Torvet, som havde udendørsservering. Fin udsigt til domkirken.
Da det blæste en del, fik vi hurtigt tilbudt et tæppe, vi kunne have omkring os.
Vi bestilte spareribs, men dette var desværre udsolgt - bestilte i stedet burger.
Denne blev hurtigt serveret. Stor og lækker bøf, frisk salat, tomater i frisk bolle.
Sprøde pommes frites ved siden af. Samtidig dik man en flaske med ketchup og en flaske med mayonnaise serveret.

Værelsestip: Fin udendørsservering. Desværre trapper ind til hotellet, dvs ikke ikke handicapvenligt
Dato for ophold: juli 2020
Tak, Pia P