Hotel Dagmar
89 $
239 $
203 $
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 237 $ pr. overnatning.

Weis Stue(Ribe)
187 $
181 $
  • Morgenmad inkluderet
Anmeldt for 24. august 2017

Vi har haft to overnatninger, hvor vi spist både morgenmad, frokost og aftensmad på hotel Dagmar. det var super lækkert og god service. Morgenmaden har det der skal til for alle er mætte. Frokost og aftensmad er super lækkert.
Ja værelseren er da ikke super moderne - men det er jo heller ikke meningen. alt er pænt og rent.
Bestemt ikke sidste gang vi kommer.

Værelsestip: vi havde en stort værelse i bunden af hotellet.
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
2  Tak, Mehan78
Anmeldt for 14. august 2017

Hotellet emmer af sjæl. Og så har det også en fantastisk beliggenhed med mulighed for at sidde ude i smukke og hyggelige omgivelser.
Værelset var godt isoleret for støj fra gaden, venlig betjening, god middag og betjening i restauranten (selvom vores kød var tørt), virkelig gode vine og godt og varieret morgenbord.

• Overnattede: august 2017, rejste som par
2  Tak, Dorte T
Anmeldt for 8. august 2017 fra mobile enheder

2 døgn i gammelt og meget charmerende hotel. Skæve trapper og gulve, hvor selv sengen var skrå. Smuk udsigt til kirkepladsen og Domkirken, som virkelig er flere besøg værd. To restauranter - begge med fremragende mad og særdeles god betjening. Udgang til charmerende gågade og mange seværdigheder tæt på. Kun gode oplevelser på Dagmar - det anbefales dog, at få dobbeltsengen bragt i vater.

Overnattede: august 2017, rejste som par
2  Tak, Flemming G
Anmeldt for 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotel Dagmar ligger centralt i Ribe med nærmeste nabo til Danmarks ældste Domkirke.
Det er så hyggeligt at være gæst i huset og vi mindes hver gang vores bryllup som blev holdt hos Dagmar.
Fantastisk dejlig mad

Overnattede: august 2017
2  Tak, Kent Hvidbjerg A
Anmeldt for 27. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg har lidt blandede følelser overfor hotel Dagmar.
Det ligger perfekt på torvet i Ribe, men hotellet i sig selv er ret slidt. Nogle vil opfatte dette som en charme, men jeg synes nu, at det trænger til en opfriskning.
Vores værelse, som skulle være 'lidt bedre', var ret småt og med små vinduer.
Personalet var yderst venligt og serviceminded.
Morgenmaden var okay - uden at være prangende.
Jeg synes, at hotellet er for dyrt i forhold til, hvad man får.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
2  Tak, Torben111