“En middel oplevelse. ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Hotel Dagmar
Vurderet som nr. 2 ud af 6 hoteller i Ribe
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Værelsesniveauet står ikke mål med prisen.
Kr. 1445,- bør man kunne forvente sig mere af.
Morgenmaden er middelmådig og lever ikke op til den standart der forsøges i restauranten.
Hotellet er hyggeligt og emmer af nostalgi. Værelserne er pæne og rene men toilet og bad er slidt og træt.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Thomas T

Anmeldt 24. august 2017

Vi har haft to overnatninger, hvor vi spist både morgenmad, frokost og aftensmad på hotel Dagmar. det var super lækkert og god service. Morgenmaden har det der skal til for alle er mætte. Frokost og aftensmad er super lækkert.
Ja værelseren er da ikke super moderne - men det er jo heller ikke meningen. alt er pænt og rent.
Bestemt ikke sidste gang vi kommer.

Værelsestip: vi havde en stort værelse i bunden af hotellet.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Mehan78
Anmeldt 14. august 2017

Hotellet emmer af sjæl. Og så har det også en fantastisk beliggenhed med mulighed for at sidde ude i smukke og hyggelige omgivelser.
Værelset var godt isoleret for støj fra gaden, venlig betjening, god middag og betjening i restauranten (selvom vores kød var tørt), virkelig gode vine og godt og varieret morgenbord.

• Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Dorte T
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

2 døgn i gammelt og meget charmerende hotel. Skæve trapper og gulve, hvor selv sengen var skrå. Smuk udsigt til kirkepladsen og Domkirken, som virkelig er flere besøg værd. To restauranter - begge med fremragende mad og særdeles god betjening. Udgang til charmerende gågade og mange seværdigheder tæt på. Kun gode oplevelser på Dagmar - det anbefales dog, at få dobbeltsengen bragt i vater.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Flemming G
Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotel Dagmar ligger centralt i Ribe med nærmeste nabo til Danmarks ældste Domkirke.
Det er så hyggeligt at være gæst i huset og vi mindes hver gang vores bryllup som blev holdt hos Dagmar.
Fantastisk dejlig mad

Overnattede: August 2017
Tak, Kent Hvidbjerg A
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Ribe
0,6 km væk
hotel Britannia
Nr. 4 af 15 i Esbjerg
203 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Dagmar? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Dagmar

Adresse: Torvet 1, Ribe, Esbjerg 6760, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg > Ribe
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 6 hoteller i Ribe
Prisområde: 923 kr.-1.284 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Dagmar 3*
Antal værelser: 50
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Dagmar. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Dagmar Hotel Ribe

Er dette din TripAdvisor-registrering?