Gratis afbestilling indtil d. 27/07
77 $
  • Restaurant
89 $
Anmeldt for 8. august 2017 fra mobile enheder

2 døgn i gammelt og meget charmerende hotel. Skæve trapper og gulve, hvor selv sengen var skrå. Smuk udsigt til kirkepladsen og Domkirken, som virkelig er flere besøg værd. To restauranter - begge med fremragende mad og særdeles god betjening. Udgang til charmerende gågade og mange seværdigheder tæt på. Kun gode oplevelser på Dagmar - det anbefales dog, at få dobbeltsengen bragt i vater.

Overnattede: august 2017, rejste som par
2  Tak, Flemming G
Anmeldt for 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotel Dagmar ligger centralt i Ribe med nærmeste nabo til Danmarks ældste Domkirke.
Det er så hyggeligt at være gæst i huset og vi mindes hver gang vores bryllup som blev holdt hos Dagmar.
Fantastisk dejlig mad

Overnattede: august 2017
2  Tak, Kent Hvidbjerg A
Anmeldt for 27. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg har lidt blandede følelser overfor hotel Dagmar.
Det ligger perfekt på torvet i Ribe, men hotellet i sig selv er ret slidt. Nogle vil opfatte dette som en charme, men jeg synes nu, at det trænger til en opfriskning.
Vores værelse, som skulle være 'lidt bedre', var ret småt og med små vinduer.
Personalet var yderst venligt og serviceminded.
Morgenmaden var okay - uden at være prangende.
Jeg synes, at hotellet er for dyrt i forhold til, hvad man får.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
2  Tak, Torben111
Anmeldt for 4. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig flinke mennesker på det Hotel, alt fra recp. tjenere m m.
Ligger perfekt for byture i hele Ribe - rigtig dejligt mad & vine til rimelige priser.
Værelser af mangeartede modeller & med plads til alle mulige skæve vinkler - hyggeligt får en lidt tilbage i tiden - fin morgenmad med bitter.
Kamp om P-pladser i nærheden - kan helt bestemt anbefales.

Venligst Per Kirchoff Pedersen.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
2  Tak, 176perk
Anmeldt for 25. maj 2017

Venlig,hjælpsom og imødekommende receptionist-helt UG+,hos serveringen i kælderrestauranten er der plads til STORE forbedringer.-meget langsom og meget fraværende (var ikke i lokalet).Morgenbordet var bestemt iorden men set i forhold til totalprisen er der også her plads til forbedringer.

• Overnattede: maj 2017, rejste som par
1  Tak, Mesterfotograf