“En god og anderledes oplevelse”
Anmeldelse af Hotel Dagmar

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Hotel Dagmar
Vurderet som nr. 2 ud af 6 hoteller i Ribe
Anmeldt 14. august 2017

Hotellet emmer af sjæl. Og så har det også en fantastisk beliggenhed med mulighed for at sidde ude i smukke og hyggelige omgivelser.
Værelset var godt isoleret for støj fra gaden, venlig betjening, god middag og betjening i restauranten (selvom vores kød var tørt), virkelig gode vine og godt og varieret morgenbord.

• Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Dorte T
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

2 døgn i gammelt og meget charmerende hotel. Skæve trapper og gulve, hvor selv sengen var skrå. Smuk udsigt til kirkepladsen og Domkirken, som virkelig er flere besøg værd. To restauranter - begge med fremragende mad og særdeles god betjening. Udgang til charmerende gågade og mange seværdigheder tæt på. Kun gode oplevelser på Dagmar - det anbefales dog, at få dobbeltsengen bragt i vater.

Overnattede: August 2017, rejste som par
Tak, Flemming G
Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Hotel Dagmar ligger centralt i Ribe med nærmeste nabo til Danmarks ældste Domkirke.
Det er så hyggeligt at være gæst i huset og vi mindes hver gang vores bryllup som blev holdt hos Dagmar.
Fantastisk dejlig mad

Overnattede: August 2017
Tak, Kent Hvidbjerg K
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg har lidt blandede følelser overfor hotel Dagmar.
Det ligger perfekt på torvet i Ribe, men hotellet i sig selv er ret slidt. Nogle vil opfatte dette som en charme, men jeg synes nu, at det trænger til en opfriskning.
Vores værelse, som skulle være 'lidt bedre', var ret småt og med små vinduer.
Personalet var yderst venligt og serviceminded.
Morgenmaden var okay - uden at være prangende.
Jeg synes, at hotellet er for dyrt i forhold til, hvad man får.

Overnattede: Juli 2017, rejste som par
Tak, Torben111
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig flinke mennesker på det Hotel, alt fra recp. tjenere m m.
Ligger perfekt for byture i hele Ribe - rigtig dejligt mad & vine til rimelige priser.
Værelser af mangeartede modeller & med plads til alle mulige skæve vinkler - hyggeligt får en lidt tilbage i tiden - fin morgenmad med bitter.
Kamp om P-pladser i nærheden - kan helt bestemt anbefales.

Venligst Per Kirchoff Pedersen.

Overnattede: Juli 2017, rejste som par
Tak, 176perk
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Ribe
0.6 km væk
hotel Britannia
Nr. 4 af 15 i Esbjerg
198 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Dagmar? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Dagmar

Adresse: Torvet 1, Ribe, Esbjerg 6760, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg > Ribe
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice
Hotelstil:
Vurderet som nr. 2 ud af 6 hoteller i Ribe
Prisområde: 863 kr.-1.512 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Dagmar 3*
Antal værelser: 50
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Dagmar. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Dagmar Hotel Ribe

Er dette din TripAdvisor-registrering?