Anmeldt 16. februar 2017

Hoteller ligger perfekt midt i det gamle Ribe lige over for domkirken. Værelserne og morgenmaden var ok, men det var servicen og rengøringsniveau ikke. Receptionisten formåede ikke i løbet af de to dage, vi var der at skaffe et rabattilbud til serværdigheder m.m. i byen, som de ellers reklamerede med. Der lå gammelt papir skubbet ned mellem vores madrasser, og der manglede forskellige ting på badeværelserne.

Overnattede: februar 2017
Tak, gert6450
Anmeldt 12. februar 2017 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på Hotel Dagmar.
Vi havde bestilt et dobbeltværelse++.
Værelset var godt, sengene behagelige og indretningen god.
Det bar dog præg af at være slidt, men Hotellet var igang med en renovering, hvilket var dejligt at se.
Stemningen og miljøet var rart.
Værelset var køligt og badeværelset spartansk.
Morgenmaden var som forventet.
Betjeningen høflig og imødekommende. Beliggenheden er i top. Bestemt et sted man har lyst at komme tilbage til.

Overnattede: februar 2017
Tak, Anne-Louise B
Anmeldt 1. februar 2017

Hotel Dagmar ( 1581 ) Danmarks ældste Hotel i Danmarks ældste By.....
Jeg vil gerne fortælle, en lidt sød fortælling.. - var forbi Hotellet sidste sommer, og det vakte, mange minder frem.... Jeg har selv arbejdet på hotellet, først i 70 ´erne , og kunne skrive én hel roman, om min tid der - det var virkelig noget af en oplevelse....
Dengang som nu, var der gl. værelser med skæve gulve med bad på gangen - man kunne sætte sine sko, udenfor værelset - til pudsning, jeg fandt hurtigt ud af at, hvis jeg fjernede, skoene fra 1. sal og skrev vær.nr på med kridt, så fik de andre gæster ikke " gode idéer ", når de kravlede op af trappen ( ikke elevator ) til næste etage , og det var så en del af, nattevagtens arbejde - jeg har selv haft, et par nattevagter p.g.a sygdom og dengang skete der jo ikke så meget - når de sidste representanter
var kommet hjem, og gik i seng - skulle man bare være der..... jeg sov på , det man vist den gang , kaldte en udtrækseng = en lidt ringere udgave af nutidens " opredning " Det sjoveste ved sådan en vagt, var om vinteren ( lavsæson ), når alle dem der lukkede ned, mest tjenere som skulle " STOLE OP ", så der var klar til støvsugning, inden Morgendamen kom, og skulle servere complet....Så satte vi os i Maleristuen og spiste hver 2 stk. Smørrebrød ( selvvalgt - fra det kolde køkken ), og hvis man var over 18 år, måtte vi få en øl - ellers en sodavand....Så fik vi alle lige vendt dagen og hygget lidt, men så var kl. jo også over 01 - og vi skulle alle, stille i det stiveste puds kl. 10.00 næste dag...Men det er et dejligt hotel, og vi havde rigtig mange gæster fra hele landet, de kom år efter år - fik det samme vær. og den samme betjening - vi havde rigtig mange gæster også fra KBH, og af standende var nok en del, længere end i dag - datiden taget i betragtning..... Jeg erindrer specielt, en familie fra KBH - der kom én gang om året - Far-Mor og søn - de skulle há, Andesteg med det hele og de spiste hele 2 ænder - uden at levne noget - godt gået, de var altså også høje og lidt runde allesammen - men de nød deres ophold og vi andre, havde så lidt at snakke om ( På lukkevagten )...... nu må jeg hellere stoppe....

Værelsestip: Tror værelserne til gården, er roligere, end mod Torvet og Gågaden....
  • Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, 000666
Anmeldt 24. januar 2017 fra mobile enheder

En enkelt overnatning inkl morgenmad i vores ferie på Danmarkstur. Der var ikke andre muligheder for overnatning i byen idet der var udsolgt. God morgenmad og meget høflig og hyggelig betjening. Anbefales varmt.

Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, Mette J
Anmeldt 15. januar 2017

Overnatning fra 30.12 2016 til 1.1.2017. Første dag hyggelig med ok aftensmad men ET ISNENDE KOLDT BADEVÆR-GULV. Påtales næste morgen ( nytårsaftensdag)og der loves forbedring,da der er varme i gulvet ???????? Før middagen nytårsaften er intet sket,men vi får udleveret en varme-lampe, som vi afslår. Selve middagen var et mareridt,da der er ALT FOR MANGE GÆSTER til dette arrengement !!!! Vi kan ikke tale med hinanden(larm/musik)...manglende ventilation i salen, hovedrettens bøf var "tør". Vi var 2 par sammen m.2 andre søde par ! vi forlod festen kl. 11.oo.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Karin Grønfeldt L