Gratis afbestilling indtil d. 27/07
Book nu, betal under opholdet
125 $
89 $
Weis Stue(Ribe)
  • Restaurant
Anmeldt for 24. januar 2017 fra mobile enheder

En enkelt overnatning inkl morgenmad i vores ferie på Danmarkstur. Der var ikke andre muligheder for overnatning i byen idet der var udsolgt. God morgenmad og meget høflig og hyggelig betjening. Anbefales varmt.

Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, Mette J
Anmeldt for 15. januar 2017

Overnatning fra 30.12 2016 til 1.1.2017. Første dag hyggelig med ok aftensmad men ET ISNENDE KOLDT BADEVÆR-GULV. Påtales næste morgen ( nytårsaftensdag)og der loves forbedring,da der er varme i gulvet ???????? Før middagen nytårsaften er intet sket,men vi får udleveret en varme-lampe, som vi afslår. Selve middagen var et mareridt,da der er ALT FOR MANGE GÆSTER til dette arrengement !!!! Vi kan ikke tale med hinanden(larm/musik)...manglende ventilation i salen, hovedrettens bøf var "tør". Vi var 2 par sammen m.2 andre søde par ! vi forlod festen kl. 11.oo.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Karin Grønfeldt L
Anmeldt for 6. december 2016

Gammelt og spændende hotel, som har sin historie med sig. Det ses også på de skæve værelser, vægge og murer. Beliggenheden er perfekt lige overfor Domkirken og med torvet foran sig. Eneste minus er mangel på P-Pladser, men de er maks. 5 min gang fra hotellet.
Morgenmaden var ok
Vores ophold var købt via hotels.com. Lidt høj pris især, når jeg kan se hvor mange deals der er på hotellet, så hvis du/I vil dette sted, så tjek sweatdeal mv.

• Overnattede: november 2016, rejste med venner
1  Tak, Kim M
Anmeldt for 26. oktober 2016

Havde et stort hyggeligt værelse med eget bad og udsigt til Domkirken. Mere centralt og historisk kunne det ikke blive. Vi blev venligt modtaget og der var i det hele taget en god stemning. Moregnmaden god og varieret. God restaurant med humørfyldt betjening og attraktivt menukort.

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
1  Tak, pernillesonne
Anmeldt for 18. oktober 2016

Midt på torvet i Ribe lige overfor Domkirken ligger Danmarks ældste hotel. Et hotel, hvor der i dan oprindelige del, ikke findes en ret vinkel eller et lig gulv. Alt oser af charme og hygge. Vi fik et godt rummeligt værelse med gode senge i en nyere del af hotellet, som lå meget roligt. Morgenmaden er meget lækker med rigtigt godt brød g en fantastisk kaffe.

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
1  Tak, caloop