“5 stjerner til stjerneskud”
Anmeldelse af Sælhunden

Sælhunden
nr. 2 af 38 Restauranter i Ribe
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 13. maj 2022 fra mobile enheder

Klasse mad og super dejligt med personlig betjening hvor man føler sig hjemme.. maden fejlede ingenting og servicen var i top

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Terkel D

Anmeldt 2. april 2022 fra mobile enheder

I det sødeste lille hus ved åen i Ribe, finder man en varm og venlig stemning og ikke mindst nogle velserverede anretninger med fisk og skaldyr. Vi kommer igen!

Dato for besøg: april 2022
Tak, pernille ø
Anmeldt 27. marts 2022 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god mad. Restauranten er kro-agtig i både atmosfære og betjening. Maden er dog rykket et niveau op og serveringen er både delikat i smag og udseende.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, 69madsh
Anmeldt 17. marts 2022

Hyggeligt gammelt hus beliggende på Skipperbroen med god udsigt. Dejlig mad og utrolig sød betjening

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Anne B
Anmeldt 29. oktober 2021

Vi fik parisebøf og stegt rødspætte. Det var helt som det skulle være. Hyggeligt sted med venlig betjening

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Krytved

Rejsende, der kiggede på Sælhunden, kiggede også på

Har du været i Sælhunden? Fortæl om dine oplevelser!