“Lækker mad og smuk udsigt”
Anmeldelse af Sælhunden

Sælhunden
nr. 2 af 38 Restauranter i Ribe
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

En meget smuk restaurant på skibsbroen i Ribe med så flot en udsigt.
Kom i god tid hvis du ønsker et bord udenfor. Først til mølle og det lønner sig at vente.
Maden er helt fantastisk. Smuk pyntet og der er rigeligt.
Go smilende betjening

Tak, FruSkads

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik den hyggeligste plads ud til kanalen på en smuk sommerdag. Samtidig noget lækkert smørrebrød og en god servering. Absolut et godt sted at vælge tik sin frokost.

Tak, KarstenV439
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Super klassiske frokostretter lavet med faglighed, et besøg værd.
Vi fik Christianøpigens sild, og bakskuld.
Det hele var vel tilberede, og anrettet
God service, med overblik og sans for rette opmærksomhed.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Nassman50
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig lækker platte med forskelligt på, dog i den dyre ende. Der var travlt, så vi ventede i 45 min på maden. Vi har været på sælhunden før.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, HeidiO560
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Besøgte d. 20/7-2021 med min kone og søn til tidlig aftensmad (køkken åbner kl. 17).
Man kan sidde ude, ved havnekanten, eller inde, i krostuen. Vi sad inde.
Fruen og jeg fik to virkeligt lækre, stegte rødtunger med små kartofler, rødbeder og kapers samt en smørsovs med rødbeder og kapers. Dertil husets hvidvin.
Søn fik en entrecote med pebersauce/glace, grønt og cola.

Oksekødet var stegt perfekt i overensstemmelse med ønske og super mør. Fiskene var lækre, saftige og store.

Til dessert fik alle jordbær med vanilje is og havreknas. En skøn afslutning på måltidet.

Betjeningen var venlig og opmærksom og vi noterede os at flere gik forgæves efter et ledigt bord. Det tager vi som tegn på at stedet er populært og velrenommeret.

Det er ikke billigt, men det er godt.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Brian E

Rejsende, der kiggede på Sælhunden, kiggede også på

Har du været i Sælhunden? Fortæl om dine oplevelser!