“Mini skud, tørt og trist ”
Anmeldelse af Sælhunden

Sælhunden
nr. 2 af 37 Restauranter i Ribe
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

På en dejlig solskinsdag gik turen til Ribe, og da vi havde fået Sælhunden anbefalet skulle frokosten indtages der.
Hvilken skuffelse, Mini skud på noget tyndt hvidt toastbrød, og uden nogen form for dressing til, så det var noget en tør fornøjelse. Det lykkedes ikke for os at få kontakt med personalet mens vi spiste. Det bestilte øl var koldt og dejligt derfor de to stjerner.
Kontakten med personalet kom først da vi bad om regningen.

Tak, Putteogme

Anmeldt 27. juli 2020

Vi kom til frokost og fik hurtigt anvist et bord i de hyggelige små lokaler, vores bestilling blev hurtigt afgivet, og leveringen ditto.

Tak, sjfotodotdk
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

En rigtig hyggelig restaurant med autentisk stemning af at være tilbage i tiden. Lækkert stjerneskud med fiske store fisk.
Meget venlig betjening.

Tak, MajbrittS01
Anmeldt 25. juli 2020

Rigtig hyggeligt sted i Ribe centrum. Hyggelig krostemning fra man træder ind af døren. Vi fik et lækkert Stjerneskud og den smagte ligeså godt som den så ud. Fin betjening og rimelig pris.

Tak, Sanne1234
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastiske lækre egnsretter i restaurant med atmosfære i historisk bygning. Der var venlig samt professionel betjening

Tak, 88johnnyp

Rejsende, der kiggede på Sælhunden, kiggede også på

Har du været i Sælhunden? Fortæl om dine oplevelser!