“En skændsel ”

Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Velegnet til: Lokalt køkken
Anmeldt 8. oktober 2016 fra mobile enheder

Var på besøg med gæster fra København. Vi bestilte sild og fiskefileter. Det var den værste oplevelse jeg har været ude for. Det var brændt rasp stegt i for gammel fritureolie. Jeg gik ud i køkkenet og sagde til Jeff Brigg at dette var en katastrofe. Jeg blev mødt med et svar om at de lukker for sæsonen og at det var børnemenuer. Vi fik lov at betale til en pinlig pris som kun blev minimalt nedsat. Jeg ønsker ikke for nogen at spise der. Tag hellere en madpakke med.
Kim Andersen. Ribe

Tak, Kim A
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 28. marts 2016

lidt ærgerligt at de ikke har Mandø øl på kroen, det ville være oplagt, deres kroplatte kan anbefales, den smager dejligt

1  Tak, JetteSR
Anmeldt 11. oktober 2015

Det er som at træde ind i en tidslomme, når man tager traktorbussen til Mandø. Vel ankommet til øen kan man vælge at nyde øens natur først, eller bare gå en tur rundt i byen, inden man slutter af med frokost på Mandø kro. Vi blev mødt af nogle søde værter, som sørgede godt for os. Den ene var den samme, som kørte traktorbussen. Vi fik en god og solid frokost her, som trods travlhed, blev serveret hurtigt.

1  Tak, Marie N
Anmeldt 8. marts 2015 fra mobile enheder

Jeg besøgte Mandø Kro en fredag aften i juni måned med mine 2 børn. Inden ankomst havde ejeren været behjælpelig over telefon med tidevandets højde og vejen derover.
Maden var ok-rigelig mængde og meget typisk for en kro. Betjeningen var ubehjælpelig og nærmest lidt pinlig, vi var de eneste af to borde den aften, og alligevel formåede tjeneren ikke at huske hvad vi havde bestilt. På en måde gjorde det dog oplevelsen mere autentisk og lidt sjov.
Vi følte os velkomne og det var en hyggelig tur til et enestående sted i Vadehavet, og da vi bor i Ribe, vil vi nok komme på besøg igen. Om ikke andet for at støtte kroens eksistens :-)

1  Tak, Malene V
Anmeldt 5. april 2012

Sløv og uopmærksom betjening. Kedelig anretning af tallerkenen.

2  Tak, Viking18

Rejsende, der kiggede på Mandoe Kro, kiggede også på

Har du været i Mandoe Kro? Fortæl om dine oplevelser!