“Lækkert”
Anmeldelse af Alabama Grill

Alabama Grill
nr. 18 af 38 Restauranter i Ribe
Beskrivelse: Vi har taget den klassiske amerikanske grillbar, og kombineret med nordiske tendenser, gode råvarer og bundet det hele sammen med støvet amerikansk countrymusik. Her er skønt! Alabama er svaret på dine bønner. Det er syndens hule med fantastisk mad fra grill, vulgære milkshakes, kolde øl af høj kvalitet og donuts du troede kun fandtes i drømme. Alabama er rammen om de grin, der får maven til at gøre ondt, og de stunder vi ville ønske varede ved.
Anmeldt 12. august 2021

Hyggelig og hjemlige omgivelser, med meget velsmagende mad. Vi spiste en Alabama burger med pommes fritter. Burgeren har en meget frisk smag og er virkelig lækker. Personalet er venligt og helheden af hele besøget er i topklasse. Vi var meget positivt overrasket eftersom det er vores første besøg af stedet, efter anbefaling fra en familie medlem, men højst sandsynligt ikke den sidste.

Tak, Jubro73

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker burger med saftig bøf og godt krydderet. Lidt for mange rødløg til min smag...
Ville gerne have haft en øl til min menu - selvfølgelig mod at betale mere. Det kunne ikke lade sig gøre. Skulle have en sodavand til menuen og købe en øl ved siden af...
Ekspedienten var ikke særligt i mødekommende og vi fornemmede at hun meget gerne ville hjem.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Lise-Lotte M
Anmeldt 15. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker burger, dejlige fritter med krydderi… Dog var betjeningen utrolig ringe. Unge mennesker der ikke helt har styr på deres egen forretning. Lækre omgivelser en dejlig sommerdag i juli og stor var min forbavselse, da en familie på 7 personer fik fortalt kl. 20.13, at forretningen var lukket…. Altså hallo. Vi er i Coronatid, Ribe har masser af turister og så lukker man kl. 20!!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, henrikn924
Anmeldt 2. juli 2021

Kunne ikke være bedre lækker burger, har været der flere gange, og også hentet Take away! Kan kun anbefales

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 355nannam
Anmeldt 29. maj 2021 fra mobile enheder

Mega lækkert buger og fritter Vi fik, især om gluten fri buger boller, som er hjemme bagt, er mega gode, og kan anbefales til alle, også dem som íkke Har gluten problemer grov og masser Af kerner, bøffen var perfekt

Vi bestilt manden og cirka 15 min efter var manden klar, og frisk og varm

Kan kun anbefales til andre

Dato for besøg: maj 2021
Tak, kimjM558NX

Rejsende, der kiggede på Alabama Grill, kiggede også på

Har du været i Alabama Grill? Fortæl om dine oplevelser!