“Dejligt gårdmiljø øl og rosevin udsolgt”
Anmeldelse af Den Gamle Arrest

Den Gamle Arrest
nr. 28 af 36 Restauranter i Ribe
Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Der er hyggeligt gårdmiljø, hvor vi fik et bord i skyggen. Det var godt. Maden, som var et gril arrangement var også godt, men det kneb med drikkevarerne rosevin og ønsket øl var udsolgt. Venlig betjening.

Tak, FinnFrandsen

Anmeldt 7. august 2020

Reklamerer med grillbuffet med 4 slags kød og tilbehør. En af disse var kyllingevinger i kedelig marinade. Kam, kalveculotte og grisepølser var ok men heller ikke mere. Tilbehør var ikke friskt, dog var kartofler gode. Betjeningen var ikke tilstede, glemte ordrer, ingen service. Corona-forholdsregler blev IKKE iagttaget, ingen afstand eller vejledning til turister. 416 kr for 2 (kun vand)

Tak, henrikp858
Anmeldt 10. juli 2020

Meget ringe oplevelse. Mad fra frost eller dåse. Kød grillet til ukendelighed. Stilen bør lægges om, hvis de skal overleve som restaurant.

2  Tak, 701stigl
Anmeldt 29. juni 2020

Vi droppede tilfældigt ind da vi var i Ribe.
Vi var der kun for at spise lidt frokost, som var utrolig lækkert ikke mindst den hjemmelavet agurkesalat.
Stedet har historie, og vi var heldig at den utrolig søde og smilende tjener, viste os rundt efter vi havde spist frokost. Sjovt at se hvordan stedet er indrettet med værelserne, og nogle af tingene fra arresten er bevaret.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Tyren1975

Rejsende, der kiggede på Den Gamle Arrest, kiggede også på

Har du været i Den Gamle Arrest? Fortæl om dine oplevelser!