“Hygge, lækkerier, bæredygtig”
Anmeldelse af Terpager & Co

Terpager & Co
nr. 6 af 36 Restauranter i Ribe

Hyggelig cafe med lille, men udsøgt udvalg af kager. Vi fik rabarbertrifli med frisk flødeskum og på toppen hindbær fra stedets smukke og frodige have. Kaffen blev serveret i kopper lavet af genanvendeligt materiale inklusiv kaffegrums. Stedet har gode tiltag i forhold til den aktuelle covid-19 situation. Vi bestilte udenfor igennem en lille luge, og vi sad udenfor i gårdhaven. Venlig og effektiv betjening. På hjemmesiden kan man læse om stedets mange tiltag angående bæredygtighed. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Lene R

Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækker morgenmad, hyggelig baggård, fin indretning og venligt personale. Kan varmt anbefale stedet

1  Tak, finnifer7
Anmeldt 8. juli 2020

Utroligt lækre kager! Brød m mandelsmør og skiver af frisk æble var en næsten mindblowing oplevelse!

Kaffen kunne dog godt have brugt en stærkere espresso-eller et ekstra shot. Chai latte ligeledes ikke så kraftig..

Hyggelig gårdhave og hurtig og venlig betjening

Tak, HelleHarkjaer
514nisb, Ejer hos Terpager & Co, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2020

Hej Helle, tusinde tak for din feedback - den sætter vi stor pris på. Vi er dog kede af, at din oplevelse med kaffen og chai latten ikke var som den skulle være. Vi havde en ny barista bag kaffemaskinen, som stadig er under oplæring og formentlig har lavet en smutter. Vi vil meget gerne byde på en ny kop vellavet kaffe på vores regning, hvis lejligheden byder sig for jer at komme forbi :)

Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Fik en dejlig iskaffe med karamel, espresso og kaffeisterninger. Kæben faldt på første slurk, bedste iskaffe jeg nogensinde har fået. Og så gik jeg ellers direkte ned på hovedengen og nød kaffen i middagssolen.

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, IsabelleBachir
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Verdens bedste croissant og alt det andet vi fik, var også i topklasse og der bliver virkelig kræset om maden og om gæsterne.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, solveigvp

Rejsende, der kiggede på Terpager & Co, kiggede også på

Har du været i Terpager & Co? Fortæl om dine oplevelser!