Fastlås den laveste pris fra disse websites
Vio.com
108 US$
Agoda.com108 US$
Etrip108 US$
Priceline
eDreams
Anmeldt d. 10. oktober 2017

Et virkeligt dejligt sted at overnatte, rigtig gode værelser, alt var rent og i orden, fantastisk morgenmad, og i passende afstand til Ribe og alle seværdigheder i omegnen, kan kun anbefales. Vi kommer igen.

Dato for ophold: august 2017
Tak, JohnH8851
Anmeldt d. 25. august 2017

Meget velbeliggende - blot 5-10 minutters gang til Ribe domkirke, og alligevel i rolige omgivelser. Værelset rent og pænt. Stort lækkert badeværelse. Flinke værter. Dejlig morgenmad. Fri adgang til te-køkken og køleskab. Terrasse uden for værelset med bord og stole. Et sted man vil vende tilbage til.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Ivan Hill P
Anmeldt d. 16. oktober 2016

Vi var tre par, der havde to overnatninger på stedet på en sort sol tur til Ribe.
Det er et dejligt sted med store og rummelige værelser, ro og fred, et sødt værtspar og en tillidsfuld atmosfære.
Eneste lille minus var morgenmaden, hvor brødet godt kunne være bedre, og vi ville have sat pris på et blødkogt æg, men det ødelægger nu ikke helhedsindtrykket.
Vi kan nemt finde på at komme igen.

Dato for ophold: oktober 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Jann R
Anmeldt d. 11. oktober 2015

Vi valgte dette sted, da det lå tæt på Ribe, som var vores primære besøgssted. Selvom det ligger op af en stor vej, kan man overhovedet ikke høre trafikken, når man er på værelset. Super gæstfrihed, dejlig morgenmad. Vi vil bestemt komme igen, hvis vi skal til denne del af Danmark.

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, Marie N
Anmeldt d. 17. juni 2015

Vi har overnattet flere gange i årenes løb på Bjerrumgård B&B og har hver gang nydt opholdet. Beliggenheden er fantastisk. Mod vest ser man ud over marsklandet og mod øst - i gåafstand - ligger den smukke gamle by med den imponerende store og prægtige Domkirke og de historiske seværdigheder. Gården ligger midt imellem by og fantastisk natur, og man fornemmer straks roen og freden, når man ankommer.
Værtsparret er meget venlige, gæstfrie og hjælpsomme.
Værelserne er rummelige, moderne og meget smagfuldt indrettede med eget badeværelse og egen terrasse med udsigt til marsken og solnedgangen. Desuden er der en dejlig opholdsstue med adgang til et lille køkken.
Morgenmaden er god, solid og traditionel.
Vi har rejst både som et par, men også med venner og glæder os til at gense Bjerrumgård og værtsfamilien i efteråret. Så gælder det bl.a. god mad, en travetur til Kammerslusen og et besøg (igen) på Ribe Kunstmuseum.
Tusind tak for gode oplevelser.

Dato for ophold: maj 2015
Tak, 888ibb