Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Fint lille hotel tæt på centrum med hyggelig gårdhave. Der er også en hyggelig pub.Meget venligt personale, 5 stjerner til Bodil.. Vi havde 2 overnatninger i et hyggeligt værelse som var rent og pænt.
Fin morgen buffet med kaffe.
Alt i alt ok til prisen, vi ville godt komme igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 703michaely
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Vi ankom om dagen, hvor vi finder ud af at hotellet er delt op i to, hvilket ikke helt var det man havde forventet.
Efter vi fik nøglen som lå i den anden del af byen ca 1 kilometer væk fra der, hvor vi fik adressen til.
Da vi kom ind i hotellet, blev vi mødt med en meget kemekaliefyldt lugt.
På værelset var gulvet skævt, og vi fandt hår i sengen.
Overall en dårlig oplevelse og kan bestemt ikke anbefales

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 756gustavo
Anmeldt d. 15. februar 2020 fra mobile enheder

Stedet var som sådan okay, dog gammelt og meget slidt. menu kortet bød på 4 retter, 3 faste og 1 ugens ret og det er et kæmpe problem når man ikke engang kan meste et så simpelt kort. Det burde være lige i skabet, men man blev efterladt med en kedelig oplevelse uden noget smags indtryk og en generel mangel på service, meget trist. Håber de opper sig fremover.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Johnnymaler1967
Anmeldt d. 25. oktober 2019

Dejlig hyggelig kro, en blanding af krostue og billard. Var der til aften og fik god gammeldavs oksesteg. Lidt tør, men velsmagende. Sovs med w, var helt super, det er så sjældent man får serveret noget der hænger ved.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Mogens O
Anmeldt d. 29. oktober 2018 fra mobile enheder

En kro der er autentisk og hyggelig men temmelig slidt. Værelser er billige men meget enkle. Forvent ingen luksus. Vi fik god morgenmad og god aftenmenu med gule ærter med flæsk og pølse dertil sennep, rødbeder og kartofler. Maden var til 4 stjerner. Gode øl fra hane

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, suzukigsx140065