“Fantastik oplevelse”

Turtle Conservation and Education Centre
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt for 13. september 2017

hyggeligt lille sted, hvor man tydeligt mærker der er lagt stort vægt på skildpaddernes ve og vel. Et sted der overhovedet ikke er kommercielt, men hvor der er 100% fokus på formålet. For 150.000 IDR kan man "adoptere" en skildpadde, og for lov til at sætte den ud i vandet igen, hvilket er en hyggelig og sjov lille feature.
man kan mærke folkene dette sted går super meget op i det, eneste man mangler er en smule mere information om stedet og det de gør, kunne for eksempel være en info video. Men en super hyggelig oplevelse for hele familien.

Tak, lenaj902017
Filtrér

Anmeldt for 18. august 2017 fra mobile enheder

Guiderne er frivillige studerende fra hele verden. Jeg tror at nogen af de dårlige anmeldelser her på siden er blandet sammen med et andet skildpadde center på Bali, for her er hverken slanger eller dårlige vilkår på skildpadderne. Dejligt sted og gratis hvis man bare vil kigge. Vi valgte at købe et par skildpadder og sætte dem fri i havet på deres videre færd. Man for lavet en flot dåbsattest med eget ønsket navn m.v.

Tak, Mikkel W
Anmeldt for 15. august 2017 fra mobile enheder

Lige ud for vores hotel på stranden var der en udklækket rede med stadig to nyudklækkede unger som blev hentet og bragt ca 100 meter hen ad Strandpromenaden til et lille center

Tak, Solvejg A
Anmeldt for 25. juli 2017

Fantastisk engageret personale der tålmodigt ventede med at fortælle til vi havde oversat for børnene.
Fantastisk oplevelse at adoptere en lille skildpadde på 3 dage og sætte den ud på en speciel strand, som vi blev kørt til.
Ja det kostede 150.000 rupiah (75kr), men centeret har god brug for pengene til deres gode arbejde.
Absolut et besøg værd

1  Tak, Ulla N
Anmeldt for 24. juli 2017 fra mobile enheder

Centeret bliver drevet uden støtte fra regeringen.
De holder det kørende for de penge de får af lokale virksomheder og de penge man kan donere.
Man kan betale 75 kroner, og så får man lov at sætte en nyklækked skildpadde ud i havet. Fed oplevelse :-)

1  Tak, Stefan H

Rejsende, der kiggede på Turtle Conservation and Education Centre, kiggede også på

Har du været i Turtle Conservation and Education Centre? Fortæl om dine oplevelser!