“Sanur”

Turtle Conservation and Education Centre
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 15. august 2017 fra mobile enheder

Lige ud for vores hotel på stranden var der en udklækket rede med stadig to nyudklækkede unger som blev hentet og bragt ca 100 meter hen ad Strandpromenaden til et lille center

Tak, Solvejg A
Filtrér

Anmeldt 25. juli 2017

Fantastisk engageret personale der tålmodigt ventede med at fortælle til vi havde oversat for børnene.
Fantastisk oplevelse at adoptere en lille skildpadde på 3 dage og sætte den ud på en speciel strand, som vi blev kørt til.
Ja det kostede 150.000 rupiah (75kr), men centeret har god brug for pengene til deres gode arbejde.
Absolut et besøg værd

1  Tak, Ulla N
Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Centeret bliver drevet uden støtte fra regeringen.
De holder det kørende for de penge de får af lokale virksomheder og de penge man kan donere.
Man kan betale 75 kroner, og så får man lov at sætte en nyklækked skildpadde ud i havet. Fed oplevelse :-)

1  Tak, Stefan H
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Man kunne tydeligt mærke, at der her var styr på sagerne - guiderne, som var frivillige, fortalte løs om skildpadderne, som så ud til at trives.

Tak, Emma W
Anmeldt 21. juli 2017 fra mobile enheder

Dette er en virkelig fin oplevelse. Koster ikke noget umiddelbart men donationer kan puttes i en boks. Det er et statsstøttet projekt for at bevare skildpadderne på Bali. De får æg ind fra lokale og passer de små skildpadder til de kan sættes ud efter et par uger. Vi adopterede to (175kr ialt)og blev kørt langt ud på en strand for selv at slippe dem løs. Det var en meget fin oplevelse. Folkene der arbejdede med skildpadderne vidste virkelig meget og var passionerede omkring det. Vi snakkede med en ung mand fra Java der brugte en måned på at hjælpe til gratis.
Jeg kan se at der er to steder med skildpadder i nærheden. Denne har kun med skildpadder at gøre og er super interessant. God fornøjelse

Tak, Anette N

Rejsende, der kiggede på Turtle Conservation and Education Centre, kiggede også på

Har du været i Turtle Conservation and Education Centre? Fortæl om dine oplevelser!