Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.179)
Filtrer anmeldelser
1.179 resultater
Medlemsvurdering
563
369
153
63
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
563
369
153
63
31
Filtre
Opdaterer listen...
9-14 af 1.179 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 18. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonGardenInnPHXNo, General Manager hos Hilton Garden Inn Phoenix Airport North, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 17. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonGardenInnPHXNo, General Manager hos Hilton Garden Inn Phoenix Airport North, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 12. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hilton Garden Inn
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonGardenInnPHXNo, General Manager hos Hilton Garden Inn Phoenix Airport North, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 9. juni 2017

Overnattede: juni 2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonGardenInnPHXNo, General Manager hos Hilton Garden Inn Phoenix Airport North, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 4. juni 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HiltonGardenInnPHXNo, General Manager hos Hilton Garden Inn Phoenix Airport North, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser