Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Det er nogle store og gode værelser. Der er strygejern på værelset, men ingen kogekedel. Internettet fungere, men ikke godt nok til videostreaming. Der er TV baseret på et menu system og det kunne være så godt, hvis ellers infrarød forbindelsen virket, det betyder at man skal stå henne ved TVet for at skifte kanaler. Det er få ansatte på hotellet som taler Engelsk, hvilket gav nogle problemer i baren/restauranten. Selve området hotellet ligger i er en lystbådshavn og kort afstand til et indkøbscenter. Hotellet er nyt og moderne indrettet, men har mange bygningsskader. Således virkede kun en elevator. Så i mine øjne, så tæt på et perfekt hotel, men alligevel følte jeg skuffelse over de mangler der er.
Dato for ophold: februar 2014
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Romina F, Guest Relations Manager hos Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires, svarede på denne anmeldelse
Svarede 31. maj 2014
Oversæt anmeldelse
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experiences at InterContinental Nordelta. Your opinion is very important to us, as it helps us identify areas in need of improvement. I am glad to read that you liked our rooms!!. However I would like to apologize for the inconvenience regarding to the internet service. Fortunatelly, we recently improved the quality of this service so I hope you can experience this changes soon in a future visit.
Regarding the other points mentioned (in refference to the few people of our Staff our staff speaking English, and the unavailability of the teapot in your room) I would like to apologize for any inconveniences. Please rest assured that your comments were addressed and passed on to the responsible Department Heads, since all our efforts are commanded to provide our clients with the best service you deserve.
Again, please accept my most sincere apologies and do not hesitate to contact me in case of further assistance. I hope you give us another opportunity to serve your hospitality needs in the near future.
I look forward to welcoming you back soon. Sincerely,
Romina Fassi Guest relations Agent
Indberet svar som upassende
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Denne service kan indeholde oversættelser leveret af Google. Google fralægger sig alle udtrykkelige eller underforståede garantier vedrørende oversættelser, herunder garantier for nøjagtighed, pålidelighed og enhver underforstået garanti for salgbarhed, egnethed til et bestemt formål og ikke-krænkelse.
275franciscog
Buenos Aires, Argentina
7242
Anmeldt d. 4. juni 2017
Dato for ophold: maj 2017
Rejsetype: Rejste som par
Værdi
Sted
Service
Spørg 275franciscog om Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Mariano A, Front Office Manager hos Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juni 2017
Google Oversæt
Indberet svar som upassendeTak. Vi sætter pris på din feedback.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
lee7323
New York City, New York
10156
Anmeldt d. 31. marts 2017
Dato for ophold: marts 2017
Rejsetype: Rejste som par
Værdi
Renlighed
Service
Spørg lee7323 om Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Mariano T, Director de Recepción hos Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. april 2017
Google Oversæt
Indberet svar som upassendeTak. Vi sætter pris på din feedback.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Cholis
Zug, Schweiz
2836
Anmeldt d. 5. marts 2017
Dato for ophold: februar 2017
Rejsetype: Rejste som par
Spørg Cholis om Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Mariano T, Front Office Manager hos Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2017
Google Oversæt
Indberet svar som upassendeTak. Vi sætter pris på din feedback.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Wanda K
1220
Anmeldt d. 24. februar 2017 fra mobile enheder
Dato for ophold: februar 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Spørg Wanda K om Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Mariano T, Front Office Manager hos Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. marts 2017
Google Oversæt
Indberet svar som upassendeTak. Vi sætter pris på din feedback.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
mariano_falconi
Ciudad Autónoma de Buenos Aires
2628
Anmeldt d. 12. december 2016
Dato for ophold: december 2016
Rejsetype: Rejste som par
Søvnkvalitet
Renlighed
Service
Spørg mariano_falconi om Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Mariano T, Front Office Manager hos Wyndham Nordelta Tigre Buenos Aires, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2016
Google Oversæt
Indberet svar som upassendeTak. Vi sætter pris på din feedback.
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC