“Middag”
Anmeldelse af Don Julio

Don Julio
nr. 22 af 6.412 Restauranter i Buenos Aires
Køkkener: Steakhouse
Velegnet til: Særlige lejligheder, Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Palermo
Anmeldt 28. december 2017 fra mobile enheder

Don Julio er stedet du må besøge, når du er i Buenos Aires.

STEAKHOUSE - så er det sagt.

Der er altid fuldt hus på restauranten og en lang kø uden for. Der bliver dog serveret champagne til de ventende gæster.

Bestil bord i god tid eller kom, når restauranten åbner - frokost kl. 13.00 og middag kl. 19.00.

Der er rigeligt med kød på tallerkenen og du kan få bøffen nøjagtigt, som du vil have den.

Don Julio kan du ikke komme uden om

Stina & Peter

Dato for besøg: december 2017
Tak, 393petert

Anmeldt 31. marts 2017 fra mobile enheder

Hvis man er til en god bøf er dette stedet. Ikke i den billige ende men helt igennem perfekt. Betjeningen er meget erfaren og giver gerne et forslag til menu og vin. Virkelig er god oplevelse.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, 378jacobb
Anmeldt 29. januar 2016 fra mobile enheder

Var så heldig at bo på hotel i Palermo 200 meter fra Don Julio og stødte tilfældigt på restauranten, da vi søgte noget at spise.

De mange mennesker foran restauranten tiltrak i sagens natur, men da det var allerede ved 20 tiden var årsagen, at gæsterne stort set uden undtagelse var turister, mens alle andre spisesteder på det tidlige spisetidspunkt var forholdsvis tomme. Det er så nok de restauranter, der anvendes af de lokale.

Selvom jeg frygtede en turistfælde fik jeg ind og blev bestemt ikke skuffet.

Fantastiske bøffer tilberedt nøjagtig som bestilt og et usædvanligt stort vinkort med mange lækkerier. For 2 personer betalte vi ca USD 100 - dog uden dessert, som maven ikke kunne rumme efter at have fortæret bøffer i den størrelse. Måltidet var mindst det dobbelte værd, så stedet kan bestemt anbefales, hvis man lige skulle komme en smut forbi Buenos Aires.

Dato for besøg: januar 2016
2  Tak, JanAarup
Anmeldt 7. januar 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted hvis man ønsker en dejlig stor bøf. Vi var 3 der fik T-bone, 1 mørbrad og 1 flap Meat. Det var yderst velsmagende og godt stegt. Rigtig god service og hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Peter N
Anmeldt 13. april 2015

Dette sted er åbenbart en institution, men virker dog primært som et sted for turister.

Man skal kunne lide bøffer her og der er rigtigt meget at vælge imellem. Vi valgte mørbrad (perfekt) og Rib Eye (lettere skuffende). Anbefaling: hvis du vælger "medium" er den meget rød, så vælg hellere "well done".

Hvis du vælger både "starter" og "side-dish" bliver man meget mæt!

Gode vine og et overvældende vinkort.

Ville gerne komme igen!

Dato for besøg: april 2015
Tak, Lars1437

Rejsende, der kiggede på Don Julio, kiggede også på

Buenos Aires, Capital Federal District

Har du været i Don Julio? Fortæl om dine oplevelser!