Anmeldt 21. november 2016

Boede her i tre dage og var overvældet af de idylliske omgivelser og det utroligt servicemindede personale. Vi havde tre fantastiske dage på Puri Bagus Candidasa og vil til hver en tid anbefale det til alle der gerne vil se en lidt mindre turistet del af Balis østkyst.

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, Kirstina S
Anmeldt 7. januar 2016

Boede der i 3 uger . Holdt både jul og nytårsaften på hotellet . Det var så fantastisk . Alt det arbejde de lavede for at fejlre jul og nytår .
Hotellet var fantastisk og hver morgen spiste vi morgenmad med udsigt over havet .
Personalet var helt fantastiske og jeg fik mange venner på hotellet .
Kan kun anbefale Puri Bagus til alle der rejser til Bali . Der er fred og ro og du kan få alt det du ønsker .

• Overnattede: december 2015, rejste som par
Tak, Mette W
Anmeldt 18. november 2015

Boede på Puri Bagus Candidasa i 14 dage. Vi var der for at slappe af, og det var der rigtig god mulighed for. Da vi valgte at bo der i mere end en uge, fik vi ekstra rabatter i restauranten og baren, behandlinger i hotellets spa, samt en gratis massage.
Personalet var meget søde og imødekommende hele vejen igennem.
Stor lækker morgenbuffet.
Maden fra restauranten er dog lidt kedelig, og kunne godt være bedre. Men der er mange gode restauranter oppe i byen, som ligger 10 minutters gang fra hotellet.
Værelserne er store, fine og rene. Daglig rengørnig og skift af håndklæder.
Lækker pool, som ligger få meter fra havet.

• Overnattede: november 2015, rejste med venner
Tak, Mie H
Anmeldt 16. juli 2013

Vi kom hertil en familie på syv personer, som Stjernegård via Torocco havde booked tre værelser til. Det havde man bare glemt at fortælle hotellet, så efter at receptionen var kommet sig over den første overraskelse, fik vi alligevel vore værelser. Dog var kun det ene af den kvalitet, vi havde betalt for. Det blev dog ændret efter den første af fire nætter. Personalet er meget imødekommende og venligt samt var pinligt berørt over den fejl, som det ingen andel havde i. Hotellet ligger fremragende lige ud til havet i en meget fin have. Der er en lille kilometers gang ind til hovedgaden, hvor der er flere gode restauranter til billigere priser end på hotellet. Hotellets morgenmad er glimrende og her er happy hour halv pris og ikke 20 procent, som de fleste andre steder på Bali.

Overnattede: juli 2013, rejste med familie
Tak, Ole Riis O
Anmeldt 4. juli 2013

Boede på Puri Bagus Candidasa i bare en nat. Hotellet ligger fint i forhold til resten af byen, og personalet på stedet yder fin service. De ter af ældre dato, men det står som velholdt og rent. Maden kan altid være til diskussion, men ligger middel, kan sagtens gøres bedre, men heller ikke dårligt.

Værelserne(518 & 517) er store og rummelige med god plads, og så selv om man er en familie på 2v+2b. Vi fik ekstra seng uden beregning. Badeværelset var fin stand, og med bruser som også giver en ordentlig stråle.

Vi badede i poolen, primært børnepoolen da den voksne i den dybe ende er ca. 3,7m dyb, denne bruges også til prøvedyk af dykkercentret ved siden af hotellet. I børnepoolen fandt vi dog udsugningen til poolen, og satte man hånden hen til dette hul, fik man altså suget hånden godt ind, vi oplyste det ved afrejse, så måske er dette ordnet i skrivende stund.

Morgenmaden er buffet, med et godt lille udvalg, vi rammer ikke gastronomiske højder.

Gode muligheder for snorkling og dykkerture fra hotellet. tæt på Padang Bai, hvis man skal med fastboat til Gili-øerne eller Lombok. De fleste fastboat firmaer har pick-up fra hotellerne, hvor man bor.

• Overnattede: juli 2013, rejste med familie
Tak, Traveloguesdk