“Fantastisk!! ”
Anmeldelse af Vincent's Restaurant

Vincent's Restaurant
Køkkener: Europæisk, Indonesisk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk, Barhygge, Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 31. juli 2017 fra mobile enheder

Everything​ was incredible, such a good price and service. The food was the best i have had in such a long time!

Alt her var bare fantastisk, vi fik både steak, and, fisk, og de bedste desserter længe. Kan kun anbefale det.

Tak, Taniasini V

Anmeldt 30. juli 2017 fra mobile enheder

Skønne omgivelser, dejlig Frank Sinatra i højtalere , opmærksomme og hjælpsomme tjenere, ej at forglemme en rigtig lækker middag. Absolut et af de bedste steder vi har været på Bali.

Tak, Nivi A
Anmeldt 28. juli 2017

Vi spiste her to gange mens vi var i Candidasa. Skøn mad, skøn stemning, dejlig jazz i højtalerne i gårdhaven. Vi vil på det varmeste anbefale stedet-

Tak, Travelfamily_DK
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Lækkert lækkert lækkert!!!, go og billig mad for enhver smag. Også europæisk mad. Super stemning, man kan sidde ude i haven og inde i restauranten.
Flinke tjenere , måske en go idé at bestille bord da stedet er meget populært .

Tak, Maria Øster J
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Der var lækker jazz-musik på Vincent's, som er opkaldt efter den nok så berømte hollandske maler. Det er også hollændere der ejer stedet.
Der var fuldt hus, og vi kunne kun få et bord i en time i deres meget stemningsfulde have. Desserten måtte vi indtage i baren.
Maden var fremragende og servicen i top.
Det er nødvendigt at bestille bord, når der er live musik.

Tak, BKC2013

Rejsende, der kiggede på Vincent's Restaurant, kiggede også på

Candidasa, Karangasem
Candidasa, Karangasem

Har du været i Vincent's Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!