“Perfekt”

nr. 1 af 110 Restauranter i Paarl
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 9. februar 2018

Vi har besøgt Terra Mare adskillige gange og det er altid helt fantastisk tilberedt mad. Kødet er altid stegt til perfektion, retterne ser indbydende ud og betjeningen er helt i top, venlig og smilende. Som jeg også før har skrevet i en anmeldelse af Terra Mare, så skal man altså lige prøve desserten No Mercy, men det kræver - for de fleste - at man dropper enten forret eller hovedret :-)

Tak, Maggie4300

Anmeldt 30. marts 2016

Vi spiste her 4 gange på en knap 2 ugers ferie og det er et sted man kommer igen og igen. Maden er i særklasse, vinene suveræne, betjeningen i top og prisen mere end rimelig. Prøv desserten "No Mercy" en kæmpe dessert bestående af 5-7 små desserter - mums.

Tak, AnneSamsoe
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Lækker lækker mad. Helt sikkert et sted man kommer igen og igen. Meget venligt, hjælpsomt og opmærksomt personale, udsøgte vine, hyggelig atmosfære. Dog er der en ret dårlig akustik i restauranten, så hvis vejret er til det, sid udenfor.

Tak, Maggie4300
Anmeldt 2. marts 2016

Fantastisk restaurant. En af de bedste i Paarl. Du skal booke bord, for den er ret populær og trendy. Helt klart et besøg værd. Maden og vinen var super god, og tjenerne var meget imødekommende og venlige.

Tak, Mette S
Anmeldt 2. marts 2016

Service i top. Der er smil over hele linien. Trods permanent travlhed, var vi hele tiden i focus. Maden fremragende og meget varieret. Vinudvalget flot. Må opleves.

Tak, Poul Erik P

Rejsende, der kiggede på Terra Mare, kiggede også på

Har du været i Terra Mare? Fortæl om dine oplevelser!