“Fantastisk oplevelse”

og derover
Kruger Park Full Day Game Drive
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Vi havde købt en halv dags safari til Krüger Parken, turen startede med Pick up på vores hotel ved 04:30 tiden, vi var tilbage ved 14 tiden.
Vi havde en rigtig god tur i en jeep med guide. Vi så alle the Big five, så hvilken oplevelse. Ved en sø så vi 75 elefanter, 6 Giraffer og 11 flodheste på en gang, det var fantastisk.

Tak, Charlotte196
Filtrér

Anmeldt 31. maj 2017

Kruger var en stor oplevelse, som vi ikke ville have været foruden. Storslået natur og masser af dyr. De største safarioplevelser fik vi imidlertid nok under bush walks, hvor vi selv gik med en ranger, i et område, der ligger op til Kruger.

Vi havde lidt frygtet, at vi ville køre i bilkø for at se de store dyr (som man ofte ser på folks billeder eller video) - men det er formentlig fra højsæsonen (dansk vinter). Vi besøgte Kruger i maj, og det var helt fantastisk at have en af verdens største nationalparker stort set for sig selv. Så hvis det er dyrene og naturen, I kommer for, vil vi klart anbefale at vælge denne periode.

Tip: Vi kørte med åben safaribil, og det kan vi klart anbefale. Vi så også nogle i store busser, og det tager lidt af oplevelsen.

Tak, Derejsende
Anmeldt 2. marts 2017

Storslået oplevelse i vild natur. Man får ikke bedre oplevelse. Den ene overraskende oplevelse efter den anden. Selv anden gang vi besøgte nationalparken kom der mange nye overraskelser.

Tak, bbsmaggpie
Anmeldt 18. november 2016

En af verdens største national parker, med elefanter,løver,næsehorn, bøfler, flodheste og et fugleliv som er svært at beskrive. Vi har været her 4 gange med overnatning. Det er en del af de udflugter man tilbyder på Mpala Safari Lodge. Man opdager nye ting hver gang man besøger Kruger, kan ikke anbefales nok.

Tak, Fridthjof
Anmeldt 16. november 2016 fra mobile enheder

Mandelas Afrika en gruppe ferie, vi var så heldig at se leoparder, løver, giraffer og flodheste.. ja stort set alle dyr..

Tak, BettinaAline

Rejsende, der kiggede på Kruger National Park, kiggede også på

Har du været i Kruger National Park? Fortæl om dine oplevelser!