“Fantastisk oplevelse”

og derover
Kruger Park Full Day Game Drive
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 18. november 2016

En af verdens største national parker, med elefanter,løver,næsehorn, bøfler, flodheste og et fugleliv som er svært at beskrive. Vi har været her 4 gange med overnatning. Det er en del af de udflugter man tilbyder på Mpala Safari Lodge. Man opdager nye ting hver gang man besøger Kruger, kan ikke anbefales nok.

Tak, Fridthjof
Filtrér

Anmeldt 16. november 2016 fra mobile enheder

Mandelas Afrika en gruppe ferie, vi var så heldig at se leoparder, løver, giraffer og flodheste.. ja stort set alle dyr..

Tak, BettinaAline
Anmeldt 18. oktober 2016

Masser af dyr, gode veje og rigtig mange muligheder for at se alle dyrene. Husk dog at det må ikke være midt på dagen. Tidlig morgen, eller sidst på eftermiddagen

Tak, hesVandel
Anmeldt 4. maj 2016

Elefanter, løver, leoparder, næsehorn, bøfler, flodheste og mange mange andre dyr, en kæmpe oplevelse og helt anderledes fra den natur og fauna, vi kender fra hjemlige himmelstrøg. Ganske enkelt en oplevelse for livet, større end hvad vi havde drømt om. Det bliver helt sikkert til genbesøg!

Tak, John2665
Anmeldt 3. marts 2016

Kan bruge oseaner af tid på at opleve alle de spændende dyr, elefanter, geparder, flodheste, gnuer, hjorte og gazeller. En næsehorns familie havde lagt sig midt på vejen, så vi havde en hel time til at studere dem på nærmeste hold, inden de luntede af....

Tak, Susanne M

Rejsende, der kiggede på Kruger National Park, kiggede også på

Har du været i Kruger National Park? Fortæl om dine oplevelser!