Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (7.000)
Filtrer anmeldelser
7.003 resultater
Medlemsvurdering
4.983
1.439
389
128
64
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
4.983
1.439
389
128
64
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 7.003 anmeldelser
Anmeldt d. 2. marts 2014

Vi var to familier som var på Hilton i uge 7. Vi havde selv bokket et fly fra hamburg til Marsa alam, og fik så hotellet til at hentes os i lufthavnen. Da vi ankom blev vi tilbudt opgradering til suiter , som så gjorde for 150 kr. pr. Nat.Havet er super med meget fint croalrev ,gå også over til det andet hotel i bugten for det er også super. Maden er fin, men der mangler størrer variation.

Dato for ophold: februar 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, 234gertp
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. oktober 2012

Vi - tre voksne - har tilbragt en uge på Hilton Nubian Resort i Marsa Alam. Det er et hotel, der klar kan anbefales til et voksent publikum, der sætter pris på et hotel, hvor der er kræset for detaljerne såvel ude som inde. Maden var varieret og lækker, betjeningen er, ud over det almindelige for klassen, hjælpsomme, imødekommende og yderst behagelige, all inclusive fungerede all over og poolområderne er meget velfungerende.
Der er to grunde til, at vi ikke giver hotellet fem stjerner:
1) Kvaliteten af aftenunderholdningen. Når man bor ude i ørkenen og ikke har mulighed for at spadsere ud i en by om aftenen, bør kvaliteten af hotellets egen underholdning være af en væsentlig anden standard end det, vi oplevede. Russerne så dog ud til at nyde det!
2) Hotellet bør lave en bro ud over revet, så man ikke behøver at gå et par hundrede meter hen langs med stranden for at komme i vandet, og så man i højere grad kan beskytte revet. Igen og igen så vi folk, der gik ud over revet, og det medfører som bekendt, at koralerne dør. Man bør i det hele taget være langt mere strikse og holde øje med dem, der snorkler på revet, for mange rører ved koralerne enten med hænderne eller med deres svømmefødder, og udviser på ingen måde respekt for det stykke unikke natur, de er så heldige at være midt i. Der er allerede mange døde koraler, og hvis man ikke fra hotellets side griber ind meget snart, kommer også dette rev til at ligne dem ved de større destinationer.
Alt i alt er Hilton Nubian Resort dog et hotel, vi klart kan anbefale til andre.

Dato for ophold: oktober 2012
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, Kordif
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 13. november 2011

Vi er netop hjemvendt fra en skøn ferie på Hilton Nubian Resort - og det var bestemt "en ferie vi ikke ville hjem fra". Rammerne og stemningen på hotellet er i topklasse, hvilket i høj grad skyldes en meget serviceminded og personlig betjening. Vi havde en særlig positiv oplevelse med Mojos undervisning i mavedans - et sjovt og lærerigt ferieinput, som stærkt kan anbefales.

Hotellet ligger endvidere lige ned til et hav med fantastiske snorkelmuligheder. Der er flotte og fiskerige koralrev - og som en ekstra bonus er der gode muligheder for at se og svømme med store havskildpadder.

Alt i alt en rigtig dejlig ferie!

Dato for ophold: november 2011
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
3  Tak, LeneAarhus
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
MartinRogers, General Manager hos Hilton Marsa Alam Nubian Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. november 2011
Google Oversæt

Many thanks for your review and it is great to have our first Danish Review (thank you)

We are glad that you enjoyed your holiday with us and hope that you have an opportunity yo visit us again in the future

regards

Martin Rogers
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 20. august 2011

Smukt hotel med professionelt personale!
Hilsen fra Warszawa, Polen til alle medarbejdere på Hilton Hotel, Marsa Alam.
Særlig hilsen til Gamal!
Vi skal tilbringe vores næste ferie på Hilton Marsa Alam :-))

4  Tak, Barbara E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.pl.tripadvisor.com. Se original
MartinRogers, General Manager hos Hilton Marsa Alam Nubian Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2011
Google Oversæt

Welcome and thank you to our guests from Poland.

We really appreciate your comments and photographs.

We look forward to welcoming you back to the Hotel soon

regards

Martin Rogers
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 8. oktober 2019

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser