“Hyggeligt + velsmagende mad👍”

Good Morning Vietnam Restaurant
nr. 11 af 241 Restauranter i Sapa
Køkkener: Fransk, Italiensk, Vietnamesisk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Super hyggeligt lille spisested, med smilende betjening og deres børn der legede i lokalet.

Vi valgte noget Europæisk - pizza, burger og pasta - og alt var super velsmagende

På denne kolde dag Se Pa (6 grader) - var det lige hvad vi manglede efter en dag med trekking. Modsat mange andre steder, var restaurantens døre lukkede for at holde på varmen, det kom fra et lille bålsted på midt i lokalet.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Mette A
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret

Anmeldt 16. februar 2020 fra mobile enheder

Super god mad, det bedste i Sapa, god service og fair priser! Curry Vegetables in coconut og and med citrongræs kan varmt anbefales

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, 104dagmarl
Anmeldt 11. december 2018

Under vores ophold i Hoi An besøgte vi denne dejlige restaurant flere gange. Meget venligt personale. Skøn og velsmagende mad og fantastisk autentisk stemning. Kan absolut anbefales.

Dato for besøg: august 2018
Tak, mettet243
Anmeldt 26. april 2018 fra mobile enheder

Super velsmagende vietnamesisk mad med et meget imødekommende personale. Ville aldrig have valgt stedet ud fra hvad jeg så, men efter at have læst en masse gode anmeldelser om dette sted gav vi det er skud og det var helt bestemt det hele værd! Kan varmt anbefale dette sted

Dato for besøg: april 2018
Tak, liinepedersen
Anmeldt 4. april 2017 fra mobile enheder

Stedet er et travlt lille sted, hvor de på ingen plads formår at servicere mange gæster. Stemningen er meget autentisk vietnamesisk. Vi fik stegte forårsruller og derefter stegte ris med kød. Smagte herligt. Jeg bad om chili til maden og fik en lille skål med snittet chili. Den var meget stærk, men rigtig god.
Maden og øllet var billigt og stedet anbefales gerne.

Dato for besøg: april 2017
Tak, karlvinther

Rejsende, der kiggede pĂĄ Good Morning Vietnam Restaurant, kiggede ogsĂĄ pĂĄ

Har du været i Good Morning Vietnam Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!