“Smukke omgivelser med fantastisk udsigt og dejlig rolig atmosfære.”
Anmeldelse af Topas Ecolodge

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Topas Ecolodge
Vurderet som nr. 9 ud af 75 hoteller i Sapa
Anmeldt 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Hyggelige og enkle bungalow med det mest nødvendige og med en dejlig lille terrasse - ikke meget luksus ud over udsigten, som er helt i top. Et minus var dog de 5 frøer vi først måtte fange inden vi kunne lægge os til at sove.
Der er desværre kun mulighed for at sove i to bungalows når vi er familie på 5 personer.
Restauranten var ikke noget særligt. Maden var ok, men vi kunne ikke få det vi ville bestille. Vi bestilte 4 burgere men kunne kun få to. I et land hvor der kun kan drikkes købe vand var der udsolgt af store flasker og kunne ikke få to små til samme pris. Til vores overraskelse var ala Carte menuen uden varsel erstattet af Buffet til 3 x prisen af en normal ret, ikke god stil. En Buffet der kke var prisen værd.
Et besøg værd men mest for roen og den fantastiske beliggenhed.

Overnattede: Oktober 2016, rejste med familie
Tak, Kent S
Asger K, Direktør hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. oktober 2016

Kære Kent S.
Tak for dit review. Dejligt at du nød roen i bjergene. Vi bygger nye "familie - bungalows" i starten af 2017, for netop at efterkomme ønsker som det du beskrev. Du har helt ret, hvis vi ikke har store vand, bør vi sælge små flasker billigere, det vil jeg sige videre til vores manager. Håber du kommer tilbage i 2017.. så kan du give et review af vores nye risteresse-pool.. Mvh Asger

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. april 2016 fra mobile enheder

Vores ophold på Topas Ecolodge var ENESTÅENDE og området står som et af de smukkeste steder jeg nogensinde har været.

Vi var afsted med vores to børn på 5 og 8 år og de elskede det lige så meget som os.

Den korte buffalo-trail var et hyggeligt møde med området og man får straks blod på tanden efter mere.

Maden smagte super lækkert og betjeningen var i orden, selvom personalet ikke alle taler ret meget engelsk.

Vores bungalow var så skøn. At stå op til udsigt over bjerge og dal var fantastisk. Det var forholdsvis køligt da vi var afsted (marts) så vi brugte aircondition til at få lidt varme om aftenen.

Topas Travel Vietnam havde arrangeret trekkingtur for os og det var 100% i orden. Guiden efterkom alle vores ønsker og talte rigtig godt engelsk.

Eneste minus var "de gamle damer" der holdt til lige udenfor lodgen. De var ret anmasende og vores børn var utrygge ved dem, da de fulgte efter os, når vi gik ud på vejen. De kom dog ikke ind på lodgen.

Dette ændrer dog ikke på at vi havde nogle helt enestående dage på Topas Ecolodge og minder vi vil bevare længe.

Overnattede: Marts 2016, rejste med familie
Tak, Tanja H
Asger K, Direktør hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. april 2016

Hej Tanja.
Tak for de søde ord, det glæder mig at du og din familie har haft nogle gode dage. Jeg håber at dit indlæg vil inspirere andre til at tage børnene med på rejse. Eventyret venter derude!
Med venlig hilsen
Asger

Anmeldt 11. november 2015

Et helt utroligt jotel. Beliggenheden gør det hele. Her er fred og ro og plads til fordybelse, drømme og gode traveture/trackingture. Det er fasinerede at bo i skyerne og ungerne elskede den måde udsigten og vejret konstant forandrer sig. Ideel base for udflugter i området og kan bestemt anbefales fremfor den meget ucharmerende turistby Sapa.
Restaurantens mad på stedet er desværre meget under middel, hvilket gjorde opholdet en anelse mindre succesfuldt end vi havde drømt om.

• Overnattede: November 2015, rejste med familie
Tak, lars_reinholdt
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. november 2015

Hej Lars
Tak for dit review. Det glæder mig at du var vild med Topas Ecolodge, dets beliggenhed og området, dog ærgrer det mig at maden ikke levede op til dine forventninger og (måske) gjorde at vi fik 4 og ikke 5 stjerner. Du skal vide at vi, på beggrund af dit og andres indlæg, netop er i gang med at ansætte en prof kok. Vi har igennem 10 år trænet lokale minoriteter i køkkenet. Men I takt med at ambitionsniveauet for vores service er stadig stigende, kan køkkenet og vores "hjemmetræning" måske ikke længere følge med. Vi forventer at en prof kok kan løfte niveauet til nye højder. Velkommen tilbage, Mvh Asger. Direktør

Anmeldt 3. oktober 2015 fra mobile enheder

Værelset:
Pænt og flot indrettet bungalows med den bedste balkon og udsigt udover rismarkerne. Vi boede på nr. 202 som ligger i første parket hvilket kan anbefales af hensynet til udsigten. Der forefindes myggenet på værelset. Pænt badeværelse.

Faciliteter:
Shuttle-bus ind til selve byen i Sapa og en masse andre aktiviteter samt mulighed for spa/massage.
Fint udvalg af morgenmad, man vælger lige så mange retter man har lyst til. Dejlig mad og hyggelig stemning i restauranten. Eneste mulighed for at få noget at spise/drikke når hotellet nu ligger "out of nowhere". Venlig tjener.
Virkelig dejlige fællesområde både inden- og udendørs. Masser af solstole som kan benyttes til at nyde udsigten.

Beliggenhed:
Hotellet er beliggende 6 timers kørsel fra Hanoi i en limosine med 8 luksus sæder. Kan klart anbefales. Den sidste time i limousinen er et H.....!!! grundet ujævnt veje og op og ned af bjergene men det er det værd når man så kommer til hotellet.
Hotellet ligger på en bjerg-skråning hvor den ene side er udsigt til rismarkerne og på den anden side til bjergene. Virkelig smukt udsyn når skyerne ligger lavt på himlen.

Konklusion:
Dansk-ejet hotel. Er et must once in a life time.
Hvis man ønsker at nyde et smukt landskab af Vietnam og samtidig ønsker at koble helt af er dette stedet. Der er gratis Wifi i fællesområdet. Søde og venlige personale.

Overnattede: September 2015, rejste som par
Tak, LuanKH
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. oktober 2015

Kære LuanKH. Tak for dit lange og fine review. Vi håber at det kan overbevise andre danskere om at Topas Ecolodge virkeligt er noget helt specielt. Vi er ganske rigtigt dansk-eget (af Topas Travel) og bygget i samarbejde med DANIDA som et bæredygtigt turismeprojekt i det meget smukke område ved Sapa. Dine flotte ord læner sig op af en 5 stjernet review, så kom gerne igen og lad os give dig prikken over iét:-) Mvh Asger, direktør

Anmeldt 12. september 2015 fra mobile enheder

Helt igennem et fantastisk smukt sted og meget idyllisk. Personalet er venligt, imødekommende og vældigt servicemindede, selvom vores vietnamesisk ikke er helt godt.
Kan varmt anbefale deres en-dags hike med Hai (vores guide), som tog os med på en smuk tur ud "på landet" og væk fra turisterne.
En uforglemmelig oplevelse!

Overnattede: September 2015, rejste som par
Tak, rikkedamhaubro
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. september 2015

Kære rikkedamhaubro. Tak for dine søde ord og det fine billede. Vi gør det bedste vi kan for at give alle vores gæster en helt speciel oplevelse, og det glæder mig at du giver os 5 stjerner. De bliver sendt videre til vores ansatte. Mvh Asger

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sapa
14.5 km væk
423 anmeldelser
14.4 km væk
Sapa Paradise View Hotel
Vis priser

Har du været i Topas Ecolodge? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Topas Ecolodge

Adresse: 24 Muong Hoa, Sapa 12345, Vietnam
Telefonnummer:
Beliggenhed: Vietnam > Lao Cai Province > Sapa
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Spa
Hotelstil:
Nr. 1 romantisk hotel i Sapa
Nr. 7 spahotel i Sapa
Prisområde: 1.025 kr.-1.860 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Topas Ecolodge 3*
Antal værelser: 33
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Agoda og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Topas Ecolodge. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Topas Ecolodge Sapa
Topas Ecolodge Hotel Sapa

Er dette din TripAdvisor-registrering?