“Stedet og udsgiten er fænomenal”
Anmeldelse af Topas Ecolodge

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Topas Ecolodge
Vurderet som nr. 9 ud af 78 hoteller i Sapa
Anmeldt 11. november 2015

Et helt utroligt jotel. Beliggenheden gør det hele. Her er fred og ro og plads til fordybelse, drømme og gode traveture/trackingture. Det er fasinerede at bo i skyerne og ungerne elskede den måde udsigten og vejret konstant forandrer sig. Ideel base for udflugter i området og kan bestemt anbefales fremfor den meget ucharmerende turistby Sapa.
Restaurantens mad på stedet er desværre meget under middel, hvilket gjorde opholdet en anelse mindre succesfuldt end vi havde drømt om.

• Overnattede: November 2015, rejste med familie
Tak, lars_reinholdt
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. november 2015

Hej Lars
Tak for dit review. Det glæder mig at du var vild med Topas Ecolodge, dets beliggenhed og området, dog ærgrer det mig at maden ikke levede op til dine forventninger og (måske) gjorde at vi fik 4 og ikke 5 stjerner. Du skal vide at vi, på beggrund af dit og andres indlæg, netop er i gang med at ansætte en prof kok. Vi har igennem 10 år trænet lokale minoriteter i køkkenet. Men I takt med at ambitionsniveauet for vores service er stadig stigende, kan køkkenet og vores "hjemmetræning" måske ikke længere følge med. Vi forventer at en prof kok kan løfte niveauet til nye højder. Velkommen tilbage, Mvh Asger. Direktør

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3. oktober 2015 fra mobile enheder

Værelset:
Pænt og flot indrettet bungalows med den bedste balkon og udsigt udover rismarkerne. Vi boede på nr. 202 som ligger i første parket hvilket kan anbefales af hensynet til udsigten. Der forefindes myggenet på værelset. Pænt badeværelse.

Faciliteter:
Shuttle-bus ind til selve byen i Sapa og en masse andre aktiviteter samt mulighed for spa/massage.
Fint udvalg af morgenmad, man vælger lige så mange retter man har lyst til. Dejlig mad og hyggelig stemning i restauranten. Eneste mulighed for at få noget at spise/drikke når hotellet nu ligger "out of nowhere". Venlig tjener.
Virkelig dejlige fællesområde både inden- og udendørs. Masser af solstole som kan benyttes til at nyde udsigten.

Beliggenhed:
Hotellet er beliggende 6 timers kørsel fra Hanoi i en limosine med 8 luksus sæder. Kan klart anbefales. Den sidste time i limousinen er et H.....!!! grundet ujævnt veje og op og ned af bjergene men det er det værd når man så kommer til hotellet.
Hotellet ligger på en bjerg-skråning hvor den ene side er udsigt til rismarkerne og på den anden side til bjergene. Virkelig smukt udsyn når skyerne ligger lavt på himlen.

Konklusion:
Dansk-ejet hotel. Er et must once in a life time.
Hvis man ønsker at nyde et smukt landskab af Vietnam og samtidig ønsker at koble helt af er dette stedet. Der er gratis Wifi i fællesområdet. Søde og venlige personale.

Overnattede: September 2015, rejste som par
Tak, LuanKH
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. oktober 2015

Kære LuanKH. Tak for dit lange og fine review. Vi håber at det kan overbevise andre danskere om at Topas Ecolodge virkeligt er noget helt specielt. Vi er ganske rigtigt dansk-eget (af Topas Travel) og bygget i samarbejde med DANIDA som et bæredygtigt turismeprojekt i det meget smukke område ved Sapa. Dine flotte ord læner sig op af en 5 stjernet review, så kom gerne igen og lad os give dig prikken over iét:-) Mvh Asger, direktør

Anmeldt 12. september 2015 fra mobile enheder

Helt igennem et fantastisk smukt sted og meget idyllisk. Personalet er venligt, imødekommende og vældigt servicemindede, selvom vores vietnamesisk ikke er helt godt.
Kan varmt anbefale deres en-dags hike med Hai (vores guide), som tog os med på en smuk tur ud "på landet" og væk fra turisterne.
En uforglemmelig oplevelse!

Overnattede: September 2015, rejste som par
Tak, rikkedamhaubro
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. september 2015

Kære rikkedamhaubro. Tak for dine søde ord og det fine billede. Vi gør det bedste vi kan for at give alle vores gæster en helt speciel oplevelse, og det glæder mig at du giver os 5 stjerner. De bliver sendt videre til vores ansatte. Mvh Asger

Anmeldt 28. maj 2015 fra mobile enheder

Afgang fra Hanoi med ny limousineservice. Afhentet på hotel, 5 timers kørsel, hvor sidste time er på dårlig vej. Ankomst uden for Sapa til et helt igennem fantastisk sted. Dejlige bungalows med eminent udsigt til alle sider. Risterrasser, bjergtinder og dybe dale. Fascinerende vejrskift, tåge og høj solskin. Gode aktiviteter, trekking og mountainbikes (gratis). Mad og service i top. Mine bedste anbefalinger ☺

Overnattede: Maj 2015, rejste alene
Tak, Søren B
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. maj 2015

Kære Søren.
Tak for en helt igennem god anbefaling, det glæder os meget. Fantastisk at du synes om vores nye bus Topas Mountain Express. Jeg håber at vores danske lodge manager Eric, tog sig godt af jer, det er jeg nu sikker på! Mange Hilsner Asger.

Anmeldt 26. oktober 2014

Hvis du forventer 5- eller 6- stjernet luksus eller et stilistisk business-hotel, så skal du ikke vælge at tage til Topas Ecolodge. Men hvis du vil besøge et vidunderligt sted med eget særpræg i fantastiske omgivelser og ikke har noget imod besøg af de "økologiske fluefangere" (frøerne) og imod at vente lidt her og der (det kunne ovenikøbet være sundt.....), så tag endelig afsted.
Jeg hører ikke selv til blandt de mest tålmodige og jeg har også besøgt mange fine hoteller rundt om i verden, men jeg kan ikke tilslutte mig nogle af de mere negative anmeldelser her på Tripadvisor og vil uden den mindste tvivl tage tilbage dertil.

Jeg overnattede selv 3 nætter i en udmærket og velholdt bungalow med alt, hvad jeg og min roommate havde behov for - derunder et nyistandsat badeværelse med rigeligt varmt vand, en glimrende seng og en terrasse med en fantastisk udsigt over dalen. Den findes simpelthen ikke smukkere.

Omgivelserne er fantastiske, maden var glimrende og jeg sætter personligt pris på, at man har valgt at ansætte lokale istedet for at importere hoteluddannede fra storbyerne. Og man mærker, at der bliver investeret tid og energi i at uddanne det lokale personale. Og "de røde damer", der faldbyder deres håndværk foran lodgen sætter ekstra kolorit på tilværelsen. De var virkeligt søde og forsøger jo blot at tjene til livets ophold.

Og når I nu er på de kanter, skal I unde jer selv at tage cykelturen ned fra bjerget.........

• Overnattede: Oktober 2014, rejste med venner
Tak, Jette E
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sapa
14.5 km væk
Sapa Freesia Hotel
Nr. 3 af 78 i Sapa
195 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Topas Ecolodge? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Topas Ecolodge

Adresse: 24 Muong Hoa, Sapa 12345, Vietnam
Telefonnummer:
Beliggenhed: Vietnam > Lao Cai Province > Sapa
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Spa
Hotelstil:
Nr. 1 romantisk hotel i Sapa
Nr. 7 spahotel i Sapa
Prisområde: 1.091 kr.-1.864 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Topas Ecolodge 3*
Antal værelser: 33
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, Agoda og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Topas Ecolodge. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Topas Ecolodge Sapa
Topas Ecolodge Hotel Sapa

Er dette din TripAdvisor-registrering?