“Unikt sted”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Topas Ecolodge
Vurderet som nr. 11 ud af 72 hoteller i Sapa
Anmeldt 12. september 2015 fra mobile enheder

Helt igennem et fantastisk smukt sted og meget idyllisk. Personalet er venligt, imødekommende og vældigt servicemindede, selvom vores vietnamesisk ikke er helt godt.
Kan varmt anbefale deres en-dags hike med Hai (vores guide), som tog os med på en smuk tur ud "på landet" og væk fra turisterne.
En uforglemmelig oplevelse!

Overnattede: September 2015, rejste som par
Tak, rikkedamhaubro
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. september 2015

Kære rikkedamhaubro. Tak for dine søde ord og det fine billede. Vi gør det bedste vi kan for at give alle vores gæster en helt speciel oplevelse, og det glæder mig at du giver os 5 stjerner. De bliver sendt videre til vores ansatte. Mvh Asger

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Topas Ecolodge
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 28. maj 2015 fra mobile enheder

Afgang fra Hanoi med ny limousineservice. Afhentet på hotel, 5 timers kørsel, hvor sidste time er på dårlig vej. Ankomst uden for Sapa til et helt igennem fantastisk sted. Dejlige bungalows med eminent udsigt til alle sider. Risterrasser, bjergtinder og dybe dale. Fascinerende vejrskift, tåge og høj solskin. Gode aktiviteter, trekking og mountainbikes (gratis). Mad og service i top. Mine bedste anbefalinger ☺

Overnattede: Maj 2015, rejste alene
Tak, Søren B
Asger K, General Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. maj 2015

Kære Søren.
Tak for en helt igennem god anbefaling, det glæder os meget. Fantastisk at du synes om vores nye bus Topas Mountain Express. Jeg håber at vores danske lodge manager Eric, tog sig godt af jer, det er jeg nu sikker på! Mange Hilsner Asger.

Anmeldt 26. oktober 2014

Hvis du forventer 5- eller 6- stjernet luksus eller et stilistisk business-hotel, så skal du ikke vælge at tage til Topas Ecolodge. Men hvis du vil besøge et vidunderligt sted med eget særpræg i fantastiske omgivelser og ikke har noget imod besøg af de "økologiske fluefangere" (frøerne) og imod at vente lidt her og der (det kunne ovenikøbet være sundt.....), så tag endelig afsted.
Jeg hører ikke selv til blandt de mest tålmodige og jeg har også besøgt mange fine hoteller rundt om i verden, men jeg kan ikke tilslutte mig nogle af de mere negative anmeldelser her på Tripadvisor og vil uden den mindste tvivl tage tilbage dertil.

Jeg overnattede selv 3 nætter i en udmærket og velholdt bungalow med alt, hvad jeg og min roommate havde behov for - derunder et nyistandsat badeværelse med rigeligt varmt vand, en glimrende seng og en terrasse med en fantastisk udsigt over dalen. Den findes simpelthen ikke smukkere.

Omgivelserne er fantastiske, maden var glimrende og jeg sætter personligt pris på, at man har valgt at ansætte lokale istedet for at importere hoteluddannede fra storbyerne. Og man mærker, at der bliver investeret tid og energi i at uddanne det lokale personale. Og "de røde damer", der faldbyder deres håndværk foran lodgen sætter ekstra kolorit på tilværelsen. De var virkeligt søde og forsøger jo blot at tjene til livets ophold.

Og når I nu er på de kanter, skal I unde jer selv at tage cykelturen ned fra bjerget.........

• Overnattede: Oktober 2014, rejste med venner
Tak, Jette E
Anmeldt 9. oktober 2014

I forbindelse med Vietnam Mountain Marathon var jeg tilbage på Topas Ecolodge. Det var igen en sand fornøjelse. Såvel den leben og sociale aktivitet der var under løbet og den dejlige ro og stilhed der var efter løbet ude på lodgen.
Maden var en sand fornøjelse og måske endda endnu bedre end sidst jeg var her!
Kan absolut anbefale det - gik også en god tur alene herude - smukt!

Værelsestip: Jeg brugte ikke aircondition og syntes ikke det var nødvendigt på denne tid af året. (September).
  • Overnattede: September 2014, rejste alene
Tak, Simon G
Anmeldt 17. august 2014

Vi boede i en fin bungalow, som var meget flot indrettet og med en skøn altan med udsigt til bjergene! Maden på hotellet er meget lækker og personalet er meget venligt. Der er bjerge og rismarker i terasser lige uden for døren og gode muligheder for ture. Der er en flot bevidsthed om at styrke det lokale miljø og miljøet i det hele taget.

• Overnattede: Juli 2014, rejste med familie
2  Tak, Inge M
1402Eric, Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. august 2014

Tak fordi du skrev til TripAdvisor

Dejligt med glade danske gæster. De er altid velkommen og skattede. Dejligt at vise Vietnam frem med lidt dansk islæt. Området her er unik og er man til vandring, cykling eller bare at nyde naturen er turen hertil en mindre ting, belønningen står i rigt mål med anstrengelserne.
Vi har store fornøjelse af at lære de lokale ansatte sprog og alle mulige andre kundskaber der ikke ligger lige for her i disse bjergegne. Dagligdagen for dem vil ellers være rismarkerne. Intet forkert i det, men umådelig hårdt arbejde med et minimum af indtægt.

Tak for kommentar, lodge manager Eric.

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sapa
14.5 km væk
406 anmeldelser
14.3 km væk
Chau Long Sapa Hotel
Vis priser

Har du været i Topas Ecolodge? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Topas Ecolodge

Adresse: 24 Muong Hoa, Sapa 12345, Vietnam
Telefonnummer:
Beliggenhed: Vietnam > Lao Cai Province > Sapa
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Spa
Hotelstil:
Nr. 1 romantisk hotel i Sapa
Nr. 7 spahotel i Sapa
Prisområde: 1.075 kr.-1.837 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Topas Ecolodge 3*
Antal værelser: 33
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Agoda, Booking.com og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Topas Ecolodge. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Topas Ecolodge Sapa
Topas Ecolodge Hotel Sapa

Er dette din TripAdvisor-registrering?