“Dejligt gensyn”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Topas Ecolodge
Vurderet som nr. 10 ud af 73 hoteller i Sapa
Anmeldt 9. oktober 2014

I forbindelse med Vietnam Mountain Marathon var jeg tilbage på Topas Ecolodge. Det var igen en sand fornøjelse. Såvel den leben og sociale aktivitet der var under løbet og den dejlige ro og stilhed der var efter løbet ude på lodgen.
Maden var en sand fornøjelse og måske endda endnu bedre end sidst jeg var her!
Kan absolut anbefale det - gik også en god tur alene herude - smukt!

Værelsestip: Jeg brugte ikke aircondition og syntes ikke det var nødvendigt på denne tid af året. (September).
  • Overnattede: September 2014, rejste alene
Tak, Simon G
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Topas Ecolodge
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 17. august 2014

Vi boede i en fin bungalow, som var meget flot indrettet og med en skøn altan med udsigt til bjergene! Maden på hotellet er meget lækker og personalet er meget venligt. Der er bjerge og rismarker i terasser lige uden for døren og gode muligheder for ture. Der er en flot bevidsthed om at styrke det lokale miljø og miljøet i det hele taget.

• Overnattede: Juli 2014, rejste med familie
2  Tak, Inge M
1402Eric, Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. august 2014

Tak fordi du skrev til TripAdvisor

Dejligt med glade danske gæster. De er altid velkommen og skattede. Dejligt at vise Vietnam frem med lidt dansk islæt. Området her er unik og er man til vandring, cykling eller bare at nyde naturen er turen hertil en mindre ting, belønningen står i rigt mål med anstrengelserne.
Vi har store fornøjelse af at lære de lokale ansatte sprog og alle mulige andre kundskaber der ikke ligger lige for her i disse bjergegne. Dagligdagen for dem vil ellers være rismarkerne. Intet forkert i det, men umådelig hårdt arbejde med et minimum af indtægt.

Tak for kommentar, lodge manager Eric.

Anmeldt 29. juni 2014

Tre dage har vi tilbragt på den mest fantastiske Topas Ecolodge med bjerge og rismarker til alle sider ! Fredfyldt , smukt, fantastiske hytter , hjælpsomme sødt personale, cykelture. det kan ikke beskrives. Det skal prøves. alt i top ! Bedste sted i Vietnam vi har været.

Overnattede: Juni 2014, rejste som par
2  Tak, Finn S
1402Eric, Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. august 2014

Kære Finn S

Tak fordi du skrev til TripAdvisor
Det er glædeligt når andre danskere finder frem til dette sted og tilmed roser os og stedet. Vi fortsætter, det gode arbejde og nu med fornyet energi, ovenpå din dejlige anmeldelser.

Tak for bemærkninger lodge manager Eric

Anmeldt 1. januar 2014

Som base for eventyrlige vandringer og cykling i det smukke landskab med rismarksterrasser , rivende strømme og gæstfrie etniske stammer kunne vi ikke finde bedre hotel at bo på. Det ligger smukt diskret placeret på en bjergtop med udsigt over dalen fra alle huse. Vi fik en behagelig modtagelse og grundig information af vores vært Ulrik. Maden var meget farverig og lækker. Betjeningen helt i top. Vi kan give vores bedste anbefaling for Topas Ecolodge Sa Pa . Tove Weisser, Mogens Valbjørn ,Birgitte Vind og Erich Mertner

Overnattede: November 2013, rejste med venner
1  Tak, Mertner
Topasecolodge, Manager hos Topas Ecolodge, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. februar 2014

Tak til jer for at have skrevet et review på TripAdvisor
Hanne og jeg er nu pr. 1. january 2014 tiltrådt som nye lodge managers, men det er dejligt for os at høre, at I havde en super oplevelse her på Topas Ecolodge med Ulrich som manager i november 2013. Vi er selv meget begejstret for stedet og kan kun bekræfte jeres observationer om, at området er fantastisk til trekking, mountainbike eller blot for at nyde bjerglandskabet og roen.
Endnu en gang tak for jeres tilbagemelding.

Eric Eriksen

Anmeldt 31. juli 2013

Vi havde nogle rigtig gode dage i Topas Ecolodge, hvor vi oplevede en fantastisk natur i meget unikke omgivelser. Hytten var rigtig hyggelig med udsigt til bjergene og rismarkerne.
Vi var på en hiking-tur med god engelsktalende guide. Vi havde også følgeskab af Red Dao kvinderne, som kunne være lidt nærgående, men vi vænnede os hurtigt til at de var der.
Generelt var standarden i hytterne og i restauranten meget tilfredsstillende.
Skulle vi gøre noget om, ville vi have haft flere dage der.

• Overnattede: Juli 2013, rejste som par
1  Tak, Soeren346
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Sapa
14.5 km væk
406 anmeldelser
14.3 km væk
Chau Long Sapa Hotel
Vis priser

Har du været i Topas Ecolodge? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Topas Ecolodge

Adresse: 24 Muong Hoa, Sapa 12345, Vietnam
Telefonnummer:
Beliggenhed: Vietnam > Lao Cai Province > Sapa
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Spa
Hotelstil:
Nr. 1 romantisk hotel i Sapa
Nr. 7 spahotel i Sapa
Prisområde: 1.069 kr.-1.827 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Topas Ecolodge 3*
Antal værelser: 33
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Agoda og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Topas Ecolodge. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Topas Ecolodge Sapa
Topas Ecolodge Hotel Sapa

Er dette din TripAdvisor-registrering?